اختلاف بین بازیکنان و سرمربی تیم قهرمان بوندس لیگا

بحران در بایرن مونیخ


حسین حسن زاده/ بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی لیگ فوتبال آلمان (بوندس لیگا) مقابل آگزبورگ با نتیجه 1-0 شکست خورد؛ باواریایی‌ها این روزها حال خوبی ندارند، اما در این تیم چه خبر است و چرا قهرمان رکورددار فوتبال آلمان دچار چنین بحرانی شده است؟یولیان ناگلزمن، مربی بایرن مونیخ، استعداد بالایی دارد اما هر بازی که می‌گذرد، اعتماد داشتن به او سخت‌تر می‌شود. ترکیب‌هایی که او در نظر می‌گیرد به ترتیبی است که حتی نمی‌تواند برتری خود را در نیمه اول حفظ کند. او باید تغییراتی داشته باشد. سادیو مانه در خط حمله کاملاً جدا از بقیه به نظر می‌رسد. لروی سانه در سمت راست، آن بازیکن سابق نیست. تعویض‌های ناگلزمن هولناک است و آن‌قدر دیر انجام می‌شود که هیچ تأثیری ندارد. این تیم برای اینکه بازی را مقابل آگزبورگ، تیم یازدهم جدول به تساوی بکشاند، نیاز به حضور مانوئل نویر در محوطه جریمه حریف داشت. همین خودش گویای همه چیز است.
سرمربی جوان بایرن مونیخ حالا از بازیکنانش بابت نتایج اخیر توضیح می‌خواهد. این بدترین شروع بایرن در 12 فصل اخیر بوندس‌لیگا است. تیم مونیخی در حال حاضر با کسب سه برد، سه تساوی و یک شکست از هفت بازی اولش و با 12 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول آلمان است و با دورتموند صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد. باواریایی‌ها در چهار بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا موفق به کسب برد نشده‌اند.
ناگلزمن پس از بازی مقابل آگزبورگ بشدت ناراحت بود و رسانه‌های آلمانی نوشته‌اند از بازیکنانش بابت چنین عملکردهایی پاسخ می‌خواهد. او بلافاصله پس از بازی اعلام کرد که این شکست عواقبی در پی خواهد داشت: «امروز هیچ بازیکنی را به‌عنوان بازیکن خوب انتخاب نمی‌کنم. روند منفی اخیر خوب نیست. خیلی چیزها باید تغییر کند. من در مورد آن فکر می‌کنم و سپس خواهیم دید که اوضاع چطور پیش می‌رود. من به همه چیز فکر خواهم کرد، به خودم، به موقعیت تیم، به همه‌چیز.» این مربی 35 ساله پیش از عزیمت بازیکنان ملی‌پوش اش به اردوی تیم‌های ملی‌ خود، با آنها در زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن مونیخ) در این مورد صحبت کرده است. ناگلزمن بازیکنانش را در درجه اول مسئول چنین عملکردهایی می‌داند، بخصوص به‌دلیل موقعیت‌های زیادی که از دست می‌دهند و معتقد است که بازیکنانش قدر موقعیت‌هایی را که در یک‌سوم زمین حریف به دست می‌آورند  به خوبی نمی‌دانند. بایرن در حالی روزهای بدی را تجربه می‌کند که انتقاداتی به نحوه مدیریت ناگلزمن نیز مطرح است و گفته می‌شود او در پاره‌ای از موارد همراهی لازم را با بازیکنانش ندارد. اخیراً گفته شد که چندین بازیکن بایرن از اینکه ناگلزمن در آنالیزهایی که دارد، به ندرت خود را زیر سؤال می‌برد و بیشتر بازیکنانش را مقصر وضع موجود می‌داند، ناراحت هستند. بر اساس گزارش «اسپورت وان» اوضاع بایرن مونیخ در حال حاضر متلاطم به نظر می‌رسد و سران باشگاه برای حل مشکل هر کاری که لازم باشد، امتحان خواهند کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8008/21/627162/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها