اخبار


19 تیرانداز ملی پوش مسافر جهانی مصر

19 تیراندازجوان و بزرگسال ملی‌پوش برای حضور در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک مهرماه به مصر می‌روند. مسابقات جهانی تیراندازی 20 مهر تا 6 آبان برگزار می‌شود و تیم ایران با ترکیب 19 نفره مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم‌زاده و فاطمه امینی در رشته تفنگ، جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی هم در رشته تپانچه مسافران بزرگسال هستند. محمد امین رهسپار، آرمینا صادقیان، فاطمه کبیری، ثمین غلامی، ساینا تیموری و شایان تمدن تیراندازان جوان تفنگ و تپانچه هستند که رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کنند. مسابقات جهانی مصر اولین مرحله مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس محسوب می‌شود که چهار تیرانداز اول هر ماده سهمیه المپیک می‌گیرند. فدراسیون در تلاش است تا تیراندازان چند روز زودتر به مصر بروند تا قبل از شروع رقابت‌ها بتوانند سه نوبت تمرین انجام دهند. هنوز تاریخ دقیق پرواز تیم مشخص نیست.

 سرمربی تیم کشتی آزاد زیر سرم رفت

فشار رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان، پژمان درستکار سرمربی این تیم را به زیر سرم برد. این رقابت‌ها در شهر بلگراد صربستان دیروز به پایان رسید و آزادکاران روزهای سختی را سپری کردند و رقابت نفسگیری با رقبای خود داشتند. در همین رابطه پژمان درستکار به دلیل  فشار مسابقات زیر سرم رفت.

واحدی به مهرام پیوست
​​​​​​​
سینا واحدی ملی پوش بسکتبال کشورمان به مهرام پیوست. واحدی که فصل گذشته را در تیم شیمیدر توپ زده بود امسال با انحلال این تیم به عنوان بازیکن آزاد شناخته شد. ابتدا شهرداری گرگان باب مذاکره را با او آغاز کرد اما واحدی به دلیل حضور تعداد زیادی ملی پوش در این تیم به پیشنهاد مهرامی‌ها پاسخ داد تا در یک تیم جوان توپ بزند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8008/21/627167/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها