اخبــــار


دیاباته 6 هفته دور از میدان

شیخ دیاباته مهاجم جدید پرسپولیس در جریان تمرین روز یکشنبه این تیم دچار مصدومیت چهار سر زانو شد تا کادر پزشکی برای تشخیص درمان او وارد عمل شود. به گزارش مهر، نتیجه آزمایش‌های MRI دیاباته نشان می‌دهد این مهاجم اهل کشور مالی حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود و هنوز نیامده، باید زمان زیادی از جمع سرخپوشان دور باشد. این در حالی است که پرسپولیس بعد از یورگن لوکادیا، روی شیخ دیاباته حساب کرده بود تا با حضور این دو مهاجم خارجی، خط حمله خود را تقویت کند.

مجیدی بهترین مربی هفته امارات شد فرهاد؛ عاشق کلین شیت

شبکه «ابوظبی اسپورت» در بررسی بهترین‌های هفته سوم لیگ امارات تعویض‌های طلایی فرهاد مجیدی را به عنوان بهترین تصمیم در بخش «نقطه تحول» گذاشت تا اقدام فرهاد مجیدی بهترین تصمیم هفته لیگ امارات لقب بگیرد.مجیدی در هفته گذشته هم با عملکرد خوب تیمش مقابل الوحده و پیروزی با نتیجه یک بر صفر در میان نامزدهای کسب جایزه بهترین مربی هفته قرار گرفته بود. شاگردان مجیدی اکنون با گذشت 3 هفته از لیگ امارات با کسب 6 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. سایت «اسپورت» امارات نیز با اشاره به آمار خیرکننده مجیدی به همراه استقلال در فصل گذشته در گل نخوردن، این مربی ایرانی را عاشق کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه) معرفی کرد. رسانه اماراتی، نوشت: «اتحاد کلباء دومین کلین شیت فصل خود را بعد از 3 هفته کسب کرد. این همان چیزی است که مجیدی مربی ایرانی عاشقش است.»

ساپینتو بهترین مربی خارجی استقلال در پایان هفته ششم لیگ

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در حالی جانشین فرهاد مجیدی شد که این تیم در فصل گذشته بدون باخت قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد. ساپینتو که چهارمین سرمربی تاریخ استقلال در لیگ برتر است، عملکرد بهتری نسبت به 3 مربی دیگر داشته است. استقلال تا پیش از حضور ساپینتو در تاریخ لیگ برتر مربیانی چون رولند کخ، وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی را روی نیمکت خود داشته است. استقلال در لیگ 82-81 با هدایت کخ آلمانی در هفته ششم 8 امتیاز کسب کرده بود، با شفر در لیگ هجدهم بدون احتساب هفته ششم که به دلیل داشتن بازیکنان ملی‌پوش به میدان نرفت، 6 امتیاز کسب کرده بود و حتی اگر 3 امتیاز بازی با نفت را محسوب کنیم نهایتاً به 9 امتیاز می‌رسد. استراماچونی سرمربی ایتالیایی نیز در 6 دیدار اول لیگ تنها 6 امتیاز گرفته بود. ساپینتو اما در 6 بازی 11 امتیاز کسب کرده تا به تنهایی به بهترین مربی خارجی این تیم تا پایان هفته ششم تبدیل شود. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8009/20/627315/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها