پیکر شهید مدافع امنیت در جیرفت تشییع شد


گروه حوادث/ پیکر مطهر «سجاد محمدی‌سلیمانی» شهید مدافع امنیت صبح دیروز در آیینی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایتمدار جیرفت (شهر دارالولایه) از مقابل فرمانداری این شهرستان تشییع شد.
به گزارش ایرنا، ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی، مأمور پاسگاه انتظامی اسفندقه جیرفت بود که شامگاه یکشنبه گذشته به همراه یک تیم از نیروهای پاسگاه در مسیر جاده مواصلاتی اسفندقه اقدام به گشت ایست و بازرسی کردند که در حین گشت، وی توسط یک خودرو زیرگرفته شد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
امام جمعه جیرفت در آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت گفت: مردم و امت ایران اسلامی قدردان نیروهای امنیتی و نظامی، بسیجی، بویژه نیروی جان بر کف انتظامی که امروز مظلوم واقع شده‌اند، هستند.
حجت‌الاسلام میثم تارم اظهار داشت: مردم قدر نیروی انتظامی را می‌دانند و حمایت خود را به طور قاطع و جامع از آنها اعلام می‌کنند و پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند. نیروی انتظامی پای امنیت و نظام ما ایستاده و هر روز در این راه شهید می‌دهد.
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: همه باید متوجه باشند که نیروی انتظامی با کمال دقت، صراحت و  قاطعیت، هم حافظ نظم و امنیت است و هم نسبت به مردم نهایت لطف، دلسوزی و مهربانی را دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8011/12/627496/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها