اخبــــار


بهنام سراج سرمربی نفت آبادان شد

پس از قطع همکاری رضا پرکاس با تیم فوتبال نفت آبادان، بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. مسئولان باشگاه نفت اعلام کردند که تمام مجموعه باشگاه او را در سمت جدید حمایت و پشتیبانی می‌کند. همچنین بهروز مکوندی به عنوان دستیار سراج او را در امر هدایت صنعت نفت آبادان همراهی می‌کند.

شکست استقلال در دومین دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. تک‌گل استقلال را محمد محبی به ثمر رساند. استقلال در اولین بازی تدارکاتی به مصاف سامیت رفت و با 2 گل به برتری دست یافت.

اولین برد فنرباغچه با سعید معروف

فنرباغچه در بازی افتتاحیه جام حذفی والیبال ترکیه در شهر آنکارا با سعید معروف، پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی ایران به مصاف هاتای رفت و در این بازی، فنرباغچه حریفش را با نتیجه 3 بر صفر و با امتیاز 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 21 شکست داد. معروف در این بازی 3 امتیاز برای تیمش گرفت.

نایب قهرمانی فیل ایرانی در شطرنج آذربایجان

پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران، مسابقات سریع و فوق سریع شطرنج آذربایجان را با نایب قهرمانی تمام کرد. فیل ایرانی که با ریتینگ 2721 در مسابقات جمهوری آذربایجان شرکت کرده از ۳۶ امتیاز ممکن ۲۴.۵ امتیاز گرفت تا با نایب قهرمانی حدود ۳۲ واحد ریتینگ زنده‌اش را بالا برد. ممد یاروف شطرنج‌باز میزبان با ریتینگ ۲۷۵۷ بود که با ۲۶ امتیاز قهرمان شد.

قهرمانی دانشجویان ووشو کار ایران در بخش ساندا

تیم ملی ووشوی ایران در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان به میزبانی ترکیه، در بخش ساندا با طلاهای مهنا رحیمی، شجاع پناهی، حمیدرضا سهندی و علی خورشیدی قهرمان شد. تیم‌های اندونزی و ترکیه هم به ترتیب با 3 و یک طلا مقام دوم و سوم را کسب کردند.

مهسا جاور نفر نوزدهم رویینگ قهرمانی جهان شد
​​​​​​​
 مهسا جاور قایقران ملی پوش ایران در فینال D رویینگ یک نفره سنگین وزن زنان  جهان به عنوان اولین قایق از خط پایان عبور کرد. او در آخرین روز مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی جهان به میزبانی چک، در فینال D پارو زد که با زمان ۸ دقیقه و یک ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه  اول شد اما در مجموع این ماده به مقام نوزدهم دست یافت. گفتنی است نازنین ملایی قبل  از او در یک نفره سبک وزن زنان هشتم جهان شد. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8013/15/627686/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها