اخبار


ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری مشخص شد

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین مشخص شد. این رقابت‌ها از ۱۴ مهر در منامه بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی مردان ایران با ۱۰ وزنه‌بردار مجید عسگری(61)، محمد زارعی و مسعود چترایی (89)، علیرضا معینی و رضا بیرالوند(96)، رسول معتمدی و رضا دهدار(102)، امیر عزیزی(109) و علی داودی و محسن دادرس در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم به منامه می‌رود. تیم ملی زنان ایران هم با ۷ وزنه‌بردار شامل پوپک بسامی(59)، فاطمه کشاورز (64)، فروغ یونسی و الهه زراقی(71)، ابریشم ارجمندخواه (76)، الهام حسینی (81) و فاطمه یوسفی در دسته 87+ کیلوگرم عازم مسابقات می‌شود. وزنه‌برداران در سه گروه عازم بحرین می‌شوند که گروه نخست ۱۳ مهر راهی می‌شود.

ثبت قرارداد طلایی‌های صربستان

رحمان عموزاد با تیم کشتی آزاد صنایع مازندران و کامران قاسم‌پور با تیم کشتی آزاد انبوه سازان هوتن قرارداد امضاء کردند. با حضور نماینده سازمان لیگ در استان مازندران قرارداد ملی‌پوشان طلایی در مسابقات جهانی صربستان به ثبت رسید. در بیست و دومین دوره لیگ برتر عموزاد به همراه امین طاهری و سجاد غلامی در تیم صنایع کشتی می‌گیرند. کامران قاسم‌پور هم در کنار حسین محمدآقایی، افشین رحمانی و محمدرضا شاکری برای تیم کشتی آزاد مقاومت البرز روی تشک می‌روند.

اولین برد هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا

 تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در جام باشگاه‌های زنان آسیا مقابل نماینده کویت به برتری رسید. فولاد مبارکه سپاهان بعد از باخت
 34-22 مقابل نماینده کره جنوبی، دیروز در دومین مسابقه جام باشگاه‌های آسیا مقابل القرین کویت به میدان رفت و با نتیجه
 ۲۱ - ۱۹پیروز شد. فولاد مبارکه سپاهان امروز در سومین روز این رقابت‌ها ساعت 13:30 به مصاف آلاتائو آلارولاری قزاقستان می رود. گفتنی است تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه با انصراف اشتادسازه قهرمان فصل گذشته، جایگزین این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شد.

هت‌تریک باخت پینگ پنگ بازان ایران در قهرمانی جهان

تیم ملی تنیس روی میز زنان و مردان ایران در سومین دیدار مسابقات تیمی قهرمانی جهان باختند. تیم ملی زنان بعد از باخت مقابل سنگاپور و تایلند در سومین مسابقه با نتیجه 3-0 مقابل لوکزامبورگ باخت . 
این تیم  در آخرین دیدار مرحله گروهی فردا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود. تیم ملی مردان هم با ترکیب برادران عالمیان و امیرحسین هدایی با نتیجه 3-2 مقابل مجارستان شکست خورد تا سومین باخت خود در این مسابقات را تجربه کرد. تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی، امروز به مصاف رومانی می‌رود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8018/17/628571/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها