بازداشت راهزنان 18 میلیارد تومانی


گروه حوادث/ باند 6 نفره راهزنان استان‌های مرکزی و قزوین به سرقت 4 محموله به ارزش 179 میلیارد ریال اعتراف کردند.
سرهنگ کارآگاه «کامیار چهری» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به‌دنبال سرقت یک کامیون حامل محموله 27 تن ورق مسی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. با آغاز تحقیقات پلیس آگاهی استان مشخص شد طی یک ماه گذشته چند محموله با روش راهزنی و سرقت مسلحانه از محور مذکور به سرقت رفته است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس و با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش دوربین‌های مدار بسته جاده‌ای مسیر تردد کامیون‌ها که به سمت حوزه استحفاظی استان تهران در حرکت بودند مشخص شد تریلی‌های سرقتی پس از تخلیه محموله به‌صورت بلاصاحب (بدون بار) در حوزه شهرستان زرندیه و نزدیک محل سرقت رها شده است.
سرهنگ کارآگاه چهری خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس سرنخ‌هایی از 4 سارق که به‌صورت تیمی اقدام به سرقت محموله‌های بزرگ می‌کردند به‌دست آمد. با کشف رد پای سارقان در یک معامله محموله ورق‌های مسی در اطراف استان تهران بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل معامله حاضر و پس از اطمینان از اینکه فروشندگان محموله مس همان سارقان تحت تعقیب هستند آنها را دستگیر و به اراک منتقل کردند.فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارقان به 4 فقره سرقت محموله به ارزش 179 میلیارد ریال از استان‌های مرکزی و قزوین با همدستی دو نفر به‌عنوان خریداران اموال مسروقه اظهار داشت: در عملیاتی جداگانه هر دو مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8018/15/628615/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها