گزارش


روز تاریخی در ورزشگاه اتحاد

9 گل در دربی منچستر


گروه ورزشی/ منچسترسیتی در روزی تاریخی و فراموش‌نشدنی در خانه با نتیجه 6 بر 3 منچستریونایتد را مغلوب کرد تا 9 گل در دربی منچستر ثبت شود. شاید هواداران منچستریونایتد در انتظار دربی متفاوتی بودند، اما شاگردان پپ گواردیولا در تمام طول 90 دقیقه بر جریان بازی تسلط داشته و با نتیجه تاریخی 6 بر 3 در دربی به برتری دست یافتند. سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 به گل اول دست یافت. برناردو سیلوا از سمت چپ توپ را به صورت زمینی ارسال کرد تا فیل فودن با ضربه‌ای فنی و دقیق به طاق دروازه یونایتد، گل اول را به ثمر برساند. حملات سیتی ادامه یافت و ارسال کرنر در دقیقه 34 از سوی دی بروینه با ضربه سر محکم‌ هالند همراه شد؛ اگرچه مالاسیا توپ را بیرون کشید اما توپ از خط رد شده بود و برتری سیتی دوبرابر شد. در دقیقه 37 ارسال فنی و تماشایی دی بروینه از سمت راست را ارلینگ ‌هالند به شکل فوق‌العاده‌ای در جناح مقابل قطع کرد و موفق شد گل سوم را وارد دروازه یونایتد کند. طوفان سیتی تمامی نداشت و در دقیقه 44، این بار ارسال تماشایی و زمینی‌ هالند در سمت راست به فیل فودن رسید و او با ضربه‌ای دقیق کار را تمام کرد. در نهایت سیتی با ارائه نمایشی فوق العاده با برتری 
4 بر صفر راهی رختکن شد. سیتی در نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شد و در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه لوک شاو می‌‌توانست به گل برسد، اما ضربه فیل فودن را داوید دخیا با عکس‌العملی خوب دور کرد. اما در دقیقه 56 بالاخره منچستریونایتد به گل اول دست یافت. آنتونی در پشت محوطه صاحب توپ شد و با حرکتی تکنیکی و ضربه‌ای فوق‌العاده از راه دور، موفق شد یکی از گل‌های خورده یونایتد را جبران کند. البته سیتی دوباره کنترل بازی را در دست گرفت و دقایقی بعد به گل پنجم نیز رسید. پاس زمینی سرخیو گومز از سمت چپ با ضربه دقیق و تمام‌کننده ارلینگ‌ هالند همراه شد و ستاره نروژی موفق به ثبت هت تریک برابر یونایتد شد. این پایان کار نبود و در دقیقه 74 سیتی به گل ششم نیز دست یافت. پاس زمینی و کوتاه‌ هالند در سمت چپ به فیل فودن رسید و این ستاره جوان نیز در موقعیتی تک به تک و با ضربه محکم و دقیق به گوشه دروازه، موفق به ثبت هت تریک شد. دقایقی بعد یونایتد به گل دوم دست یافت. ضربه فرد از سمت چپ توسط ادرسون دفع شد و در ریباند آنتونی مارسیال با ضربه سر موفق به زدن گل دوم تیمش شد. در دقیقه 90 و با خطای ژائو کانسلو روی مارسیال، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ستاره فرانسوی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل سوم شد. بدین ترتیب دربی منچستر با نتیجه‌ای غیرمنتظره به پایان رسید و بخش آبی شهر منچستر، جشن بزرگ و فراموش‌نشدنی برپا کردند.


شیخ سلمان دوباره رئیس AFC شد

شیخ سلمان برای سومین بار برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. او از سال 2023 تا 2027 رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود. سایت ابوظبی اسپورت گزارش داد که هیچ نامزدی برای کاندیداتوری ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت‌نام نکرد تا شیخ سلمان بار دیگر عنوان ریاست را برعهده گیرد. این مدیر بحرینی از سال 2013 سکان کشتی فوتبال آسیا را برعهده دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8018/16/628632/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها