فرمانده کل انتظامی کشور:

برای امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم


گروه حوادث‌/ سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور  با بیان اینکه «نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد» خطاب به نیروهای انتظامی کشور گفت: در این عرصه تا پای جان ایستاده‌ایم و مردم هم این را می‌دانند که اگر امروز از شما تقدیر می‌کنند به دلیل همین ایثارگری‌ها است.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار اشتری روز شنبه در صبحگاه عمومی یگان‌های عمومی فراجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: بیش از یکصد میلیون خدمت در سال از سوی فراجا به مردم ارائه می‌شود و روزانه بیش از ۳۰ هزار مأموریت انجام می‌دهیم و بیشترین ارتباط را با مردم داریم.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در دانشگاه پلیس عنوان کرد: رهبری فرمودند نیروهای مسلح باید مورد حمایت مردم باشد و هرجایی که نیروهای مسلح تضعیف شود امنیت مردم تضعیف می‌شود، ایشان فرمودند انتظامی و بسیج و مردم در این ایام مظلوم واقع شدند. بیانات ایشان موجب دلگرمی ما شد. طبق فرمایشات ایشان وظیفه پلیس است که در مقابل مجرمان بایستد و همچنین مقابل افرادی که با اهداف شیطانی سازمان یافته تهدیداتی ترکیبی علیه کشور دارند. ما نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و در این عرصه تا پای جان ایستاده‌ایم و مردم هم این را می‌دانند که اگر امروز از شما تقدیر می‌کنند به دلیل همین ایثارگری‌ها است.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر نیز گفت: تعداد زیادی از همکاران ما در این مدت مجروح شدند و تعدادی نیز به شهادت رسیدند. همکاران من بعد از یک مأموریت چندماهه برای اربعین مستقیماً به شهرها آمدند و در کنار مردم بودند و جلوه‌های زیبایی را آفریدند و ما امیدواریم بتوانیم به خوبی وظایف‌مان را انجام دهیم. ما یک سازمان انسان‌محور در داخل و یک سازمان اجتماعی‌محور در انجام مأموریت‌ها هستیم و افتخار می‌کنیم مدافع حریم امنیت مردم هستیم و با یک وحدت کامل که بین مدیران و آحاد کارکنان ما در مجموعه‌های مختلف وجود دارد در حال خدمت هستیم که حمایت‌های خوبی را از جانب مسئولان به همراه خواهد داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8021/19/628935/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها