دورنــما


نیواستیتسمن (بریتانیا)
لیز تراس با سیاست‌های اقتصادی که در پیش گرفته است، نه فقط به خود که به انگلیس نیز ضربه سختی وارد خواهد کرد. او با این سیاست‌ها، باعث شده است، اقتصاد انگلیس در بی‌ثبات‌ترین وضعیت تاریخی خود قرار گیرد. طوری که در این زمینه در اروپا رکورددار خواهد شد. البته در به ثبت رسیدن چنین رکوردی وزیر دارایی او نیز نقش زیادی داشته است.


نشنال ریویو (امریکا)
اروپا با مشارکت در جنگ اوکراین و رویارویی با ولادیمیر پوتین، خود را در معرض تاریکی و سرما قرار داده است. در واقع می‌‌توان گفت در شرایط فعلی حساسیت‌های اروپا به مسائل محیط زیستی و کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی در کنار بروکراسی حاکم بر اروپا تبدیل به اهرم‌های فشاری در دست پوتین شده‌اند و وی با استفاده از آنها بر اروپا فشار می‌‌آورد.


​​​​​​​اکونومیست  (بریتانیا)
ماه‌ها است شاهد آشفتگی‌هایی کم سابقه در بازارهای مالی اروپایی هستیم که بیانگر استرس فراوان در اقتصاد جهان است. این وضعیت نابسامان اقتصادی حاکی از آن است که  باید بزودی منتظر ظهور موجی از تغییرات و اصلاحات اقتصادی در جای جای جهان باشیم. تغییراتی که می‌‌تواند به گستردگی تغییرات اقتصادی باشد که بعد از جنگ جهانی دوم و رویکردهای جهانی شدن در دهه 1990 رخ داده است .


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8022/4/629055/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها