قسط ۸۱ هزار دلاری مهاجم هلندی عقب افتاد

مهلت آخر هفته‌ای سرخ‌ها از لوکادیا


یورگن لوکادیا که با 4 گل زده برای پرسپولیس، بهترین گلزن این تیم است و در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد، یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این فصل به شمار می‌‌رود. اما این مهاجم هلندی که بعد از 2 ماه تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس، در ابتدای فصل رسماً با سرخ‌ها قرارداد بست، بعد از دریافت پیش قرارداد و قسط اول خود، حالا 4 روز است که قسط دوم خود را دریافت نکرده و از این موضوع بسیار ناراحت است. به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس، قسط ماهانه این بازیکن، ۸۱ هزار دلار است اما حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر یک شکایت حقوقی 27 میلیاردی فعلاً مسدود است و این موضوع کار تأمین ارز توسط مدیران باشگاه را برای پرداخت به او سخت کرده است. لوکادیا قراردادی یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری با پرسپولیس دارد که بر اساس قوانین فیفا اگر روند پرداخت نشدن حقوقش 2 ماه ادامه یابد، از نظر قانونی می‌تواند قرارداد خود را فسخ و ایران را ترک کند و در ادامه کل مبلغ قراردادش را طلب کند. در این شرایط، مسئولان باشگاه از این بازیکن مهلت خواسته‌اند که تا آخر هفته و با باز شدن حساب‌ها، پول او را بپردازند. لوکادیا هم به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که امیدوار است قول و قرارهای این باشگاه به تعویق نیفتد و تا پایان هفته بتواند قسط دومش را از این باشگاه دریافت کند.
تساوی پرسپولیس و هوادار
پرسپولیس شنبه و پس از بازی بازگشت از اصفهان، در دیداری تدارکاتی به مصاف هوادار رفت که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. یحیی گل محمدی در این بازی از بازیکنانی که در بازی مقابل سپاهان حضور نداشتند یا به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرده بودند، استفاده کرد. تک گل پرسپولیس را ابوالفضل سلیمانی به ثمر رساند و گل هوادار را هم محمدمهدی مهدی‌خانی باز کرد که این فصل به هوادار پیوسته و در مقابل پرسپولیس دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا خودی نشان دهد. سایر بازیکنان پرسپولیس که دیروز مقابل سپاهان در ترکیب ثابت بودند، پیش از شروع بازی دوستانه در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند و ریکاوری کردند.
سرلک مصدوم شد و به تیم ملی رفت
خبر دیگر درباره پرسپولیس اینکه میلاد سرلک در نیمه اول دیدار این تیم‌ مقابل سپاهان در اصفهان دچار آسیب‌دیدگی شد و همین مسأله باعث شد در بین دو نیمه تعویض شود و جایش را به سینا اسدبیگی بدهد. این در حالی است که سرلک ظهر شنبه خودش را به مربیان تیم ملی در ایفمارک معرفی کرد و آنها را در جریان مصدومیتش قرار داد. از آنجا که مصدومیت سرلک از ناحیه همسترینگ است امکان دارد در صورت جدی بودن این آسیب‌دیدگی چند هفته‌ای دور از میادین باشد و در این صورت بازی کردن او در دربی هم به خطر خواهد افتاد و در این شرایط ممکن است حضور او در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی هم در‌ هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس درباره وضعیت این بازیکن توضیح داد: «سرلک در اواخر نیمه اول بازی با سپاهان از ناحیه همسترینگ ابراز درد خفیف داشت که به همین دلیل در بین دو نیمه با تشخیص کادر پزشکی، از ادامه بازی او جلوگیری و اقدامات اولیه برای وی آغاز شد. پس از آن، MRI انجام و به صورت قطعی مشخص شد این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است. اقدامات پزشکی درباره وی ادامه پیدا می‌کند و تلاش خواهیم کرد وی را در سریع ترین زمان ممکن برای تمرین و مسابقه در اختیار کادر فنی قرار بدهیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8022/20/629093/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها