اخبار


تغییر اجباری لوگوی کمیته ملی المپیک با تأکید IOC

بر‌اساس تأکید کمیته بین‌المللی المپیک، لوگوی کمیته ملی المپیک ایران باید تغییر کند. طبق مکاتبات پیشین و تأکید کمیته بین‌المللی المپیک در جلسه حضوری با رئیس کمیته ملی المپیک ایران، لوگوی فعلی کمیته ملی المپیک باید هرچه سریعتر تغییر کند. در دیدار محمود خسروی وفا با جروم پویوی مدیر ارتباطات با کمیته‌های ملی المپیک IOC در حاشیه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در کامبوج، طرح مشعل لوگوی کمیته ملی المپیک به دلیل شباهت و قرابت با نشان IOC باید تغییر کرده و حلقه‌های المپیک به‌صورت منفک از طرح لوگو (نشان) ایران در ذیل آن تعبیه شود.

بالاخره ویزای تیراندازان صادر شد

سرانجام با صدور ویزا، تیم ملی تیراندازی امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم مصر می‌شود. قرار بود تیم ملی جمعه راهی شود اما ویزا صادر نشد و به شنبه موکول شد و در ادامه رایزنی مسئولان فدراسیون با دفترحافظ منافع مصر در تهران، نتیجه داد و میزبان برای صدور ویزای ملی پوشان تیراندازی ایران قانع شد. به این ترتیب تیم ملی با ۱۹ تیرانداز جوان و بزرگسال ساعت 12 امروز راهی مصر می شود. رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان مصر و اولین انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از 20 مهر در قاهره شروع می شود و 4 تیرانداز اول هر ماده سهمیه المپیک می گیرند.

پنجمی هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های زنان آسیا

 تیم هندبال زنان فولاد مبارکه سپاهان، جام باشگاه‌های آسیا را با پنجمی تمام کرد. این تیم که با انصراف اشتادسازه(قهرمان فصل گذشته لیگ) به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی آلماتی قزاقستان شرکت کرد، بعد از 3 باخت و دو پیروزی، دیروز درآخرین روز مقابل دومین نماینده  قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه ۴۰ -۳۲ شکست خورد و در رده پنجم قرار گرفت. در این دوره 7 تیم از قزاقستان (۲ تیم)، کره جنوبی، ازبکستان، هند، ایران و کویت حضور داشتند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8022/21/629104/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها