مستطیل سبز


گروه‌بندی انتخابی جام ملت‌های اروپا 2024
فینالیست‌های یورو 2020 در گروه مرگ!

اتحادیه فوتبال اروپا در شهر فرانکفورت آلمان قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو 2024 که  به میزبانی آلمان برگزار می‌شود را انجام داد. بر اساس سیدبندی صورت گرفته 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌‌های اروپا در یک گلدان جداگانه قرار داشتند تا در گروه‌های 5 تیمی قرار بگیرند و فرصتی برای انجام بازی‌های باقیمانده‌شان در لیگ ملت‌ها را داشته باشند. بر این اساس گروه‌های ده‌گانه مرحله انتخابی یورو 2024 که آلمان میزبان بازی‌های مرحله نهایی آن خواهد بود به شرح زیر است:
گروه A: اسپانیا، اسکاتلند، نروژ، گرجستان، قبرس
گروه B: هلند، فرانسه، جمهوری ‌ایرلند، یونان، جبل‌الطارق
گروه C: ایتالیا، انگلیس، اوکراین، مقدونیه‌ شمالی، مالت
گروه D: کرواسی، ولز، ارمنستان، ترکیه، لتونی
گروه E: لهستان، جمهوری‌ چک، آلبانی، جزایر فارو، مولداوی
گروه F: بلژیک، اتریش، سوئد، آذربایجان، استونی
گروه G: مجارستان، صربستان، مونته‌نگرو، بلغارستان، لیتوانی
گروه H: دانمارک، فنلاند، اسلوونی، قزاقستان، ایرلند شمالی، سان‌مارینو
گروه I: سوئیس، اسرائیل، رومانی، کوزوو، بلاروس، آندورا
گروه J: پرتغال، بوسنی و هرزگوین، ایسلند، لوکزامبورگ، اسلواکی، لیختن‌اشتاین
تیم ملی روسیه به دلیل محرومیت ناشی از حمله نظامی‌اش به اوکراین جزو تیم‌های این دوره از رقابت‌ها نیست. بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2024 از روز 23 مارس 2023 آغاز می‌شود و 21 نوامبر همان سال به پایان خواهد رسید. پس از آن بازی‌های پلی‌آف برای تعیین سهمیه‌های باقیمانده در حد فاصل 21 تا 26 مارس 2024 انجام می‌شود. مرحله نهایی رقابت‌ها نیز 14 ژوئن سال 2024 آغاز می‌شود.

رونالدو به تیم بکام می‌رود؟

شرایط رونالدو در منچستریونایتد باعث شده این بازیکن همچنان در فکر ترک این باشگاه و پیوستن به تیمی دیگر باشد. این ستاره پرتغالی و ژرژ مندس مدیر برنامه او، در تابستان تلاش زیادی برای جدایی از یونایتد کردند اما در نهایت موفق نشدند و CR7 مجبور شد به حضور در اولدترافورد ادامه دهد. در چند روز اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که او قصد ترک یونایتد را دارد اما هیچ باشگاهی پیشنهادی برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه ارائه نکرده و به این ترتیب، این بازیکن باید تا پایان مهلت قراردادش در تابستان 2023 در یونایتد بماند. روزنامه سان خبر داده است که شاید انتقال به لیگ امریکا یکی از گزینه‌های پیش‌روی رونالدو باشد که می‌تواند فرصت بازی بیشتری را برای این بازیکن فراهم کند. گفته می‌شود باشگاه اینترمیامی که بکام را به عنوان یکی از مالکان اصلی‌اش می‌بیند علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به رونالدو است. منابع نزدیک به رونالدو می‌گوید علیرغم علاقه او به حضور در لیگ قهرمانان، این مهاجم آماده است تا پیشنهاد اینترمیامی را که حدود 37 میلیون یورو خواهد بود بررسی کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8022/21/629105/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها