اخبار


 دیدار دختران مدال‌آور با وزیر ورزش

دختران مدال‌آور دوومیدانی و وزنه‌برداری با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند. الهام حسینی قهرمان وزنه‌برداری آسیا و دختران نوجوان مدال‌آور دوومیدانی کار در قهرمانی آسیا دیروز در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کردند. آنها قبل از دیدار با سجادی، با حضور بر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. مدال‌آوران سپس با حضور در دفتر وزیر ورزش با سجادی، مشکلات و دغدغه‌هایشان را مطرح کردند.

پنچر شدن دوچرخه، برنز پرتو آذر را به باد داد

پنچری لاستیک، مدال برنز آسیای فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سوار ملی‌پوش کوهستان ایران را به باد داد. در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی، دیروز فرانک پرتوآذر در ماده کراس کانتری رکاب زد، او در حالی که با فاصله زیاد از نفر چهارم، شانس مدال برنز داشت اما با پنچری دوچرخه‌اش به مقام پنجمی رسید. دو رکابزن چین اول و دوم شدند، دوچرخه سواران قزاقستان و چین تایپه هم سوم و چهارم شدند.

صعود 3 تیرانداز ایرانی در رنکینگ جهانی

سه تیرانداز ایرانی در آخرین رنکینگ جهانی صعود کردند.فدراسیون جهانی، طبق نتایج، رنکینگ تیراندازان را به روزکرد که از جمع ملی پوشان ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان در مصر، تنها امیرمحمد نکونام، سجاد پورحسینی و هانیه رستمیان به ترتیب باصعود 31، 9 و 5 پله‌ای در رنکینگ جهانی رتبه‌های سیزدهم، نوزدهم و بیست و سوم را دارند و بقیه افت کرده‌اند.

۳ دوپینگی جدید از تیراندازی، کانو و کشتی!

۳ ورزشکار دوپینگی کشتی، تیراندازی و کانوی کانادایی در انتظار صدور رأی نهایی هستند. از اول سال ۲۰۲۲ میلادی تا امروز ۲۱ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ محروم شده‌اند که با مثبت شدن تست 3 کشتی گیر، تیرانداز و قایقران کانوو نهایی شدن رأی آنها تعداد دوپینگی‌ها 24 تایی می‌شود. به گفته فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هر3 دوپینگی جدید مرد هستند، رأی آنها صادر شده اما تا پایان مهلت قانونی حق استیناف، نام آنها محرمانه می‌ماند.

حدادی، کاظمی و یخچالی به اردو نرفتند

اردوی تیم ملی بسکتبال در غیاب حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی آغاز شد. تمریناتی که غایبین و تازه‌واردهای جدیدی داشت. میهمان تازه‌وارد مهمد بچیروویچ بود که به عنوان مدیرفنی کنار سعید ارمغانی قرار گرفت. همچنین حامد حدادی کاپیتان و سنتر تیم ملی به دلیل حضور در لیگ چین، غایب اصلی تمرینات بود. قرار است او در روزهای پایانی اردو و پیش از بازی بیستم آبان برابر چین به اردو اضافه شود. بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی نیز به دلیل سرماخوردگی فعلاً با تیم تمرین نمی‌کنند و در روزهای آینده پس از بهبودی به تمرینات اضافه می‌شوند. تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، روزهای ۲۰ و ۲۳ آبان‌ماه در تهران به مصاف چین و استرالیا خواهد رفت.

جدال بالای جدولی‌ها برای صدرنشینی لیگ هندبال
​​​​​​​
بازی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور، صدرنشین جدول رده‌بندی را مشخص می‌کند. این هفته 6 بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میزبان صنعت مس کرمان است؛ دو تیم بالای جدول که بعد از پیروزی دو بازی اول، امروز با هم دوئل صدرنشینی دارند. سپاهان نوین اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تیم‌های سوم و چهارم جدول هم به مصاف هم می‌روند. در بقیه بازی‌ها نخلستان دشتستان با زغال سنگ طبس مسابقه می‌دهد. پرواز هوانیروز اصفهان میزبان پیکان خراسان است. زاگرس اسلام‌آباد غرب هم مقابل گیتی‌پسند اصفهان قرار می‌گیرد و رعد پدافند البرز با نفت و گاز گچساران جدال دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8033/21/630636/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها