استیضاح وزیر صمت دور از انصاف و عدالت است


عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با دلایل سطحی و عادی را دور از انصاف و عدالت دانست و گفت: شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها در بروز مشکلات در حوزه خودرو و معادن مؤثر است. 
مهرداد ویس‌کرمی درباره طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که هفته گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد، گفت: برخی از وزارتخانه‌های دولت پیچیدگی‌هایی دارد و اساس و پایه آن بر مشکلات است، وزارت صمت یکی از این وزارتخانه‌ها است که آقای فاطمی امین وارث آن در دولت سیزدهم شد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دغدغه‌های طراحان استیضاح وزیر صمت، مشکلات صنعت خودرو و معادن است درحالی که مسئولیت صنعت کشور و تولید خودرو فقط متوجه وزارت صمت نیست. بلکه تحریم‌هایی که علیه کشور اعمال شده، دشواری‌های زیادی را در صنعت خودرو ایجاد کرده است. او تصریح کرد: نمایندگان باید نقش وزیر را در صنعت خودرو و معادن ارزیابی کنند و خود را در جایگاه وزیر قرار دهند که اگر در این جایگاه بودند، چه کاری می‌توانستند برای بهبود صنعت خودرو انجام دهند. به عبارتی باید از وزیر در حد اختیاراتش توقع داشت. او ادامه داد: اینکه طراحان استیضاح، دلایل خود را در این باره، مستند، جامع و علمی بیان کنند، بسیارمهم است. ولی اینکه آنها دلایل عادی برای استیضاح مطرح کرده و لایه سطحی مشکلات کشور در صنعت خودرو و معادن را ببینند و آن را فقط به وزارت صمت و شخص وزیر نسبت دهند، دور از انصاف و عدالت است. عضو فراکسیون انقلاب اسلامی از وزارت صمت و شخص وزیر خواست درباره دغدغه‌های طراحان استیضاح روشنگری کند و گفت: نمایندگان مجلس، حرف استیضاح کنندگان و دفاع وزیر را خواهند شنید و امیدوارم بر اساس حجت شرعی هم رأی دهند. او خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بویژه نمایندگان و مسئولان بدانیم که نسبت به رفتاری که در شرایط خاص انجام می‌دهیم، مسئول هستیم و اگر در دنیا جوابگو نشویم، باید در آخرت برای عمل خود جواب دهیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8034/12/630743/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها