اخبار



واکنش پلیس به فیلم مرگ دختر آملی

گروه حوادث/ رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در واکنش به انتشار فیلم اصابت گلوله به غزاله چلاوی که روز 30 شهریور در آمل جان باخت اظهار داشت این فیلم تقطیع شده است.
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران روز گذشته گفت: در این فیلم ادعا شده که فرد مورد اصابت گلوله از سوی فردی که در فیلم نشان داده می شود مرحومه چلاوی بوده است در صورتی که بررسی‌های ما نشان می‌دهد ویدیو پخش شده تقطیع شده است.
وی ادامه داد: همان‌طور که در فیلم مشخص است زاویه تیراندازی از بالا و ارتفاع به سمت پایین بوده در حالی که رد گلوله بر پیکر مرحومه چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به وی شلیک شده است که این سه زاویه نشان می‌دهد هیچ‌کدام از گلوله‌ها از بالا شلیک نشده بلکه فردی از بین جمعیت (همتراز با خانم چلاوی) به وی شلیک کرده است.
به گزارش فارس، نکته دیگری که سرهنگ قیصری بدان اشاره می‌کند آن است که موارد متعددی از اصابت تیر به مأموران امنیتی از بین جمعیت معترضان (مانند آنچه برای مرحوم چلاوی رخ داده) در تجمعات مشابه به وقوع پیوسته است.


قارچ جنگلی قاتل زن روستایی

 گروه حوادث/ پیرزن روستایی که برای چیدن قارچ جنگلی به ارتفاعات روستای هرکیان قدیم در ارتفاعات سیاهرود رودبار رفته بود، جان باخت.
مهدی احدی، رئیس جمعیت هلال احمر رودبار در این باره به ایلنا گفت: مینا شیرزاد ۷۰ ساله ساکن روستای اسکولک رودبار بود که به اتفاق یکی از زنان روستا روز پنجشنبه گذشته برای برداشت قارچ به جنگل‌های منطقه رشته رود و سلانسر رفته بود اما در مسیر برگشت آنها همدیگر را گم کردند. یکی از بانوان راه خانه را پیدا کرد و به روستا بازگشت، اما از مینا خبری نبود تا اینکه پس از ۳ روز جسد مینا در ارتفاعات سیاهرود پیدا شد.
جسد بانوی فوت شده برای کالبد شکافی و تعیین علت فوت در اختیار مراجع ذیصلاح قرار داده شد.


آتش سوزی در آزمایشگاه مدرسه

گروه حوادث/ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آتش سوزی در آزمایشگاه مدرسه طراوت بجنورد خبر داد.
ابوالقاسم اکبری، به ایسنا گفت: روز شنبه   در ساعت دوم زنگ علوم در مدرسه  طراوت بجنورد که مدرسه‌ای غیردولتی و زیر نظر دانشگاه آزاد بجنورد است آتش سوزی جزئی در آزمایشگاه رخ داد و در این حادثه یک دانش آموز پایه چهارم و مسئول آزمایشگاه دچار سوختگی شدند.


پزشک قلابی را شناسایی کنید

گروه حوادث/ پزشک قلابی که بدون مدرک و تخصص اقدام به مداوای بیماران می‌کرد دستگیر شد.
سرهنگ «کامران ملکی» فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در این‌باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان پزشک اقدام به مداوای بیماران و تجویز دارو برای آنها به‌صورت غیر قانونی می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. مأموران با شناسایی مخفیگاه متهم و کسب دستور قضایی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، از شهروندان خواست فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتماً از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.
سرهنگ ملکی در پایان خاطرنشان کرد: دادیار شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس خواست تصویر متهم منتشر شود تا چنانچه شهروندان از سوی این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند.


پایان شرارت‌های اراذل و اوباش اسلامشهر

گروه حوادث/ چهار نفر از اراذل و اوباش معروف که با شرارت و ایجاد رعب و وحشت امنیت ساکنان اسلامشهر را مختل کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
سرهنگ علی‌آقا کارخانه، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل چند نفر از اوباش با حضور در یکی از محلات اسلامشهر اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان محله کرده بودند که به محض اطلاع موضوع به پلیس، مأموران به محل اعزام شدند. اما این افراد که از حضور پلیس با خبر شده بودند، متواری شدند.
وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری این افراد در پوشش اجرای طرح امنیت محلات در دستورکار قرار گرفت، گفت: مأموران پلیس با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، این افراد را که جزو اراذل و اوباش شناسنامه‌دار بودند، مورد شناسایی قرار داده و مخفیگاه آنان را نیز شناسایی کردند.
کارخانه با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش شدند، گفت: این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین از محل اختفای این افراد سه قبضه کلت کمری، ۲۰ عدد فشنگ جنگی و هفت عدد قمه و چاقو کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت:‌ متهمان که از اشرار سابقه‌دار و معروف محله بودند، پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


مرد خلافکار قاتل همسرش بود

گروه حوادث/ مرد تبهکار که در اقدامی هولناک همسرش را در برازجان به قتل رسانده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  اظهار کرد: در پی وقوع  قتل عمد خانم ۳۸ ساله‌ای در شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارشناسان جنایی پلیس آگاهی درباره موضوع، تحقیقات گسترده‌ای را شروع کردند. 
کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، قاتل را که شوهر مقتول و از متهمان سابقه‌دار و حرفه‌ای شهرستان است، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توجه به احتمال فرار متهم و خروج وی از استان و کشور با شناسایی مخفیگاه وی، با اشرافیت اطلاعاتی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر شد. در بازجویی‌های صورت گرفته از متهم، وی علت درگیری و قتل را اختلافات و درگیری‌های خانوادگی اعلام کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8034/19/630777/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها