ایران در ایران


راه‌اندازی ۴۰۰ خانه ورزش روستایی در سیستان‌وبلوچستان

زاهدان - ۴۰۰ خانه ورزش روستایی به منظور گسترش فضای ورزشی در سیستان‌وبلوچستان راه‌اندازی شده است.
ادهم کرد‌زابلی، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند. 
وی تأکید کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت است که زمینه‌های لازم را برای بازی و ورزش کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا کرده است.  ادهم کرد‌زابلی ادامه داد : توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش، سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود. 
وی با اشاره به توسعه ورزش روستایی عشایری گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۳ برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری در روستاهای استان اجرا شد و همچنین ۱۸۲ چمن مصنوعی مینی‌فوتبال هم به بهره‌برداری رسید.

ضعف بانک‌های بوشهر در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: بانک‌های این استان که در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ضعیف عمل کرده‌اند باید تا پایان سال عقب‌ماندگی را جبران کنند.
احمد محمدی‌زاده  افزود : عقب‌ماندگی در پرداخت تسهیلات به حوزه ازدواج و فرزندآوری که برخی بانک‌های استان بوشهر داشته‌اند باید جبران شود. وی خدمات در حوزه واگذاری زمین و مسکن سازمانی به جوانان بر اساس قانون را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت و احوال استان بوشهر باید مشکل واگذاری زمین و مسکن به جامعه هدف برطرف شود.

الزام صنایع کرمانشاه به استفاده از سوخت پاک

کرمانشاه - «بهمن امیری‌مقدم»، استاندار کرمانشاه تعرض به سلامت شهروندان را خط قرمز استانداری دانست و اظهار داشت: کاهش آلودگی‌ها و داشتن یک هوای پاک، برای سلامت شهروندان استان ضروری است و در همین راستا صنایع موظفند از سوخت پاک استفاده کنند.
وی ادامه داد: مردم کرمانشاه در ماه‌هایی از سال با مشکل ریزگردها و آلودگی هوا روبه‌رو هستند و در این شرایط باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که صنایع استان از سوخت‌های پاک استفاده کنند تا این مشکلات تشدید نشود.
استاندار کرمانشاه تأکید کرد: شرکت گاز موظف است سوخت پاک را برای تمام صنایع استان تأمین کند و از سوخت مازوت به‌عنوان یک سوخت جایگزین، تنها در شرایط اضطراری و ویژه استفاده شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8038/16/631344/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها