خبر در خبر


ایسنا-احمد شمس‌آبادی، مسئول انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر می‌گوید: رانش دیواره غربی مجموعه ثبت جهانی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر این بخش از مجموعه ثبت جهانی را در معرض خطر ریزش قرار داده و ممکن است با عدم رسیدگی تخریب شود.

ایسنا- علی محمدی مقدم، قائم مقام فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: میزان قاچاق چوب در شش ماه اول سال‌ جاری نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

ایرنا- ایرج حشمتی، سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران از اصلی‌ترین منابع انتشار آلاینده‌های هوای تهران است و شهرداری تهران باید توسعه و نوسازی حمل‌ونقل عمومی را با اولویت حمل‌ونقل پاک در دستور کار خود قرار دهد.

ایسنا- علیرضا جیلان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه ۱۰ اثر تاریخی در این استان نیازمند تعیین فوری حریم هستند، گفت: مهم‌ترین چالش در تعیین حریم آثار تاریخی، اعتراض و نارضایتی مالکانی است که ملکشان در حریم آثار تاریخی قرار گرفته است و نسبت به آنها بدتعهدی شده است.

ایرنا- محمدرضا سیاه‌پوش، عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مطالعات مرحله دوم شناسایی گرده‌های گیاهی مؤثر بر مشکلات تنفسی شهروندان اهوازی، به‌دلیل تأمین نشدن اعتبار متوقف مانده و انجام نشده است.

تسنیم- داریوش گل‌علیزاده؛ سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در لایحه جدید، ما بهانه اسقاط نکردن را از خودروساز گرفتیم؛ به این معنی که به خودروساز گفتیم اگر گواهی اسقاط موجود است باید اسقاط کنی اما اگر موجود نیست، باید ۱.۵درصد قیمت کارخانه‌ای خودروی خود را به اسقاط اختصاص دهید.
​​​​​​​
ایرنا- نصرالله رشنودی، سرکنسول ایران در اربیل عراق با اشاره به اینکه تبریز زیرساخت‌های لازم را در حوزه گردشگری  دارد، گفت: ما آمادگی لازم برای همکاری گردشگری شهرهای مختلف عراق را از جمله کرکوک، سلیمانیه و نینوا برای جذب گردشگر به تبریز داریم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8038/17/631347/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها