اخبار


ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت

گروه حوادث /پلیس آلمان از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا خبر داد که از تهران به فرانکفورت پرواز کرده بود.
روزنامه بیلد به نقل از پلیس آلمان اعلام کرد، روز پنجشنبه 27 اکتبر خدمه فرودگاه در حین انجام تعمیرات و بازرسی فنی پس از پرواز بودند که جسد این مرد را پیدا کردند. به گزارش تلویزیون هسنشاو چهار ساعت از کار روی هواپیما گذشته بود که این جسد پیدا شد. پلیس هنوز هویت این فرد را اعلام نکرده ولی تحقیقات برای روشن شدن هویت او و رخداد این حادثه را آغاز کرده است.
به گزارش خبرگزاری دی‌پی‌ای، پرواز برگشت این هواپیما که برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است.
شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازهای خروجی و ورودی پنجشنبه و جمعه خود در مسیر تهران- فرانکفورت ‌و برعکس را لغو کرد.
یکی از مسافران این شرکت هواپیمایی خبر داد: شرکت لوفت هانزا با ارسال ایمیل به مسافران اعلام ‌کرد که جمعه پروازهای خود را لغو کرده و پرواز جایگزین را برای مسافران در نظر گرفته است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با تأیید لغو پروازهای لوفت هانزا از فرودگاه امام خمینی، گفت: موضوع کشف جسد در پرواز تهران- فرانکفورت در صورت درخواست مکتوب از سوی هواپیمایی لوفت هانزا بررسی می‌شود.
«سعید چلندری» درباره جزئیات این ماجرا گفت: از عصر  پنجشنبه شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا با ادعای کشف جسد در پرواز 
تهران- فرانکفورت، پروازها به تهران را لغو کرده است. هیچ گونه اطلاعاتی از جسد کشف شده توسط لوفت هانزا به ما ارسال نشده تا بتوانیم موضوع را تأیید و بررسی کنیم. بر این اساس موضوع‌ مطرح شده تا زمان درخواست مکتوب شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قابل بررسی نیست.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با بیان اینکه در بررسی ابتدایی ما مشکل خاصی گزارش نشده است، ادامه‌ داد: منتظر ارسال اطلاعات و درخواست رسمی لوفت‌هانزا برای بررسی موضوع کشف جسد در هواپیمای تهران فرانکفورت هستیم.
وی درباره وضعیت پروازهای این شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام خمینی، گفت: نماینده لوفت هانزا به‌صورت تلفنی دو پرواز را در روزهای پنجشنبه و جمعه لغو کرد و درباره تداوم یا لغو همه پروازهای خود تاکنون هیچ اطلاعاتی ارائه نداده است.

تشکیل پرونده برای قتل جوان مهابادی

گروه حوادث /رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به پرونده کشته شدن یک جوان در مهاباد خبر داد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی قوه قضائیه، ناصر عتباتی روز پنجشنبه درباره علت کشته شدن یک جوان در شهرستان مهاباد اظهار کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده این فرد با گلوله جنگی کشته شده و جسد وی را در محلی پیدا کردند که کانون تجمعات و اغتشاشات نبوده و مأموران نیز به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کنند.
وی افزود: روز چهارشنبه گذشته در چند نقطه شهرستان مهاباد تجمع و اغتشاش صورت گرفت اما هیچ گلوله‌ای شلیک نشده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: جسد این فرد را یک پزشک و چند نفر از آشنایان وی به بیمارستان مهاباد منتقل کردند و پزشکی قانونی نیز جسد را معاینه کرده است. با توجه به شکایت اولیای دم مبنی بر قتل عمد و طی شدن مراسم تشییع و تدفین این فرد، پرونده قضایی برای بررسی این موضوع تشکیل شده و تحقیقات برای شناسایی ضارب آغاز شده است.

10 روز تا تخریب کامل متروپل

گروه حوادث / مسئول عملیات تخریب سازه‌ متروپل از تخریب کامل بقایای این سازه تا ۱۰ روز دیگر خبر داد.
اقبال جاودان‌پور، مدیرعامل شرکت اروندان و مسئول عملیات تخریب سازه‌  گفت: حدود ۲۰ درصد باقی مانده این سازه ناپایدار طی ۱۰ روز آینده تخریب می‌شود، اگر سازه باقی مانده پایداری لازم را داشته باشد ابتدا نخاله‌های موجود جمع‌آوری می‌شود و سپس سازه به جامانده را تخریب می‌کنیم.
بخشی از سازه تخریب شده متروپل آبادان عصر چهارشنبه فرو ریخت که در این حادثه یک نفر جان باخت.
ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت و ۴۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۸ نفر  زخمی شدند.


مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده

گروه حوادث / زن میانسال 10 روز پس از جراحی معده، جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ظهر چهارشنبه گزارش مرگ زن 69 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. 
به‌دنبال این گزارش، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، زن میانسال 10 روز قبل تحت عمل جراحی معده قرار گرفته و ترخیص شده است، اما روز چهارشنبه حال او وخیم شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود. 
درنهایت وخامت حال، مرگ زن میانسال را رقم می‌زند. با توجه به شکایت خانواده زن میانسال از کادر درمان بیمارستان برای عمل معده، پرونده با قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.

کشف 725 کیلو هروئین از بار تریلی

گروه حوادث / فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بزرگ‌ترین محموله هروئین در ۱۰ سال اخیر به میزان ۷۲۵ کیلوگرم در استان هرمزگان خبر داد.
سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از رصد عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر که به‌ صورت ترانزیتی اقدام به قاچاق می‌کردند، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس رودان از جابه‌جایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه تریلی کشنده در جاده‌های شرقی استان مطلع شدند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و مأموران اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در جاده «بندرعباس- رودان» کردند.
رئیس پلیس استان ادامه داد: مأموران موفق شدند هنگام کنترل خودروهای عبوری، تریلی مورد نظر را شناسایی کنند. تریلی با دستور پلیس متوقف شد و در بازرسی از آن ۷۲۳ بسته مواد مخدر از نوع هروئین به وزن ۷۲۵ کیلوگرم کشف و ضبط شد که این میزان کشفیات طی یک عملیات پلیسی در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی‌سابقه است.
فرمانده انتظامی استان یادآور شد: در همین رابطه ۲ متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد و متهمان تحویل دادگاه شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8038/20/631353/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها