2 سانحه رانندگی مرگبار برای خانم دکتر و پرستار جوان


گروه حوادث/همزمان با فوت خانم دکتر متخصص جراحی عمومی و یک خانم پرستار در 2 پرونده جداگانه در حالی که رسانه های معاند علت فوت آنها را کشته شدن در اغتشاشات اعلام کرده بودند اما بررسی ها نشان داد آنها در سانحه رانندگی جان باخته اند.
مرگ خانم دکتر در تصادف
همزمان با مرگ یک خانم پزشک، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور علت مرگ را سانحه رانندگی اعلام کرد.
دکتر رضا لاری پور، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور در این باره گفت: دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی بر اثر تصادف جان باخته است و خبر کشته شدن وی توسط مأموران امنیتی صحت ندارد. دکتر بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بود و بر اساس اظهارات سازمان نظام پزشکی شعبه زنجان، وی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و مراسم خاکسپاری این مرحومه نیز برگزار شد.
وی تأکید کرد: البته پزشکی قانونی در حال بررسی مرگ دکتر بهمنی است و بزودی نتیجه آن در رسانه‌ها نیز اعلام می‌شود.
لاری‌پور، برخی شایعات در مورد اینکه دکتر بهمنی روز چهارم آبان در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران و در حمله مأموران حکومت تیر خورده و در نتیجه کشته شده است، کذب دانست و آن را تأیید نکرد.
علت فوت پرستار گیلانی
از سوی دیگر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان علت مرگ پرستار گیلانی را تصادف رانندگی اعلام کرد.
سید مهدی فلاح میری، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان درمورد فوت مائده جوانفر در شهرستان رشت، اظهار کرد: این خانم پرستار شاغل در گیلان بوده که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است و فوت وی هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا‌سازی منفی است.همچنین، طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
این در حالی است که رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده‌اند، دختر پرستاری به نام مائده جوانفر در اغتشاشات کشته شده است.
اسماعیل جوانفر پدر مائده نیز گفت: دخترم در حادثه رانندگی جان باخت نه در اغتشاشات اخیر رشت که رسانه‌های بیگانه آن را اعلام می‌کنند. او پرستار بیمارستانی در رشت بود و به‌صورت اورژانسی کار می‌کرد و قبل از این اتفاق حتی به شهر لاهیجان برای احیای بیماری رفته بود و روز حادثه در گردنه کوهین استان قزوین به رشت به‌دلیل خستگی تصادف کرد که بعد از انتقال وی به بیمارستان قزوین فوت شد.
وی خبرهای فضای مجازی که مرگ او را به خاطر درگیری با مأموران در رشت بیان می‌کنند تکذیب کرد و گفت: دخترم مائده در درگیری‌های اخیر به هیچ عنوان حاضر نشد و ایشان جزو پرستارانی محسوب می‌شد که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه‌ای داشتند.
پدر مائده در ادامه گفت: حتی در مراسم خاکسپاری دخترم، یک جوان ناشناس عکسی از ایشان را که شخصی و در‌شأن دخترم نبود از رشت به همراه خود آورده بود و به‌دنبال برهم زدن مراسم بود که همسرم، (مادر مائده) با ناراحتی عکس دخترم را از ایشان گرفت.
وی تصریح کرد: در مراسم خاکسپاری دخترم یک دختر جوان ناشناس نیزشروع به دادن شعار کرد که با برخورد از سوی خانواده، محل خاکسپاری را ترک کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8039/19/631475/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها