اخبار


بازداشت عاملان حمله به کانکس پلیس

گروه حوادث /عاملان حمله به کانکس پلیس راهور لوشان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی اقدام نافرجام عده‌ای مبنی بر به آتش کشیدن کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی لوشان، شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام در دستورکار پلیس شهرستان رودبار قرار گرفت و پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق شد عاملان تعرض به کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی لوشان را در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کند. 
۴ متهم این پرونده پس از اعتراف به اعمال مجرمانه و ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود تحت تأثیر شبکه‌های معاند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی میانگین سنی افراد دستگیر شده را ۱۶ سال اعلام  و بیان کرد: خانواده‌ها باید پیامدهای قانونی و بلندمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندانشان تشریح کرده و نظارت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند.
سرهنگ حسن‌پور در پایان از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انهــــدام 2 باند قاچاق اسلحه در مرز

گروه حوادث / مرزبانان در دو عملیات جداگانه در استان‌های کرمانشاه و ایلام 43 قبضه سلاح جنگی و مقدار زیادی مهمات کشف کردند.
سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی قصرشیرین با انجام گشت و کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نوار مرزی، توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند و در عملیاتی مقتدرانه و با استفاده از چتر اطلاعاتی 38 قبضه سلاح جنگی کلت، 76 تیغه خشاب مربوطه، یک قبضه شمشیر و یک عدد سر نیزه سلاح کلاشنیکف را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند، اظهار کرد: از قاچاقچیان دو دستگاه خودرو که قصد جابه‌جایی اسلحه با آنها را داشتند نیز توقیف شده است.
سردار گودرزی همچنین از موفقیت مرزبانان هنگ مرزی دهلران در کشف سلاح و مهمات جنگی خبر داد و گفت: مرزبانان هنگ مرزی دهلران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با تشدید اقدامات کنترلی توانستند ضمن ناکام کردن قاچاقچیان، 5 قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشنیکف و کلت به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه را از آنان کشف کنند.


خودســوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت

گروه حوادث: مرد جوانی که بعد از درگیری با برادرش اقدام به خودسوزی کرده بود باعث مرگ مادرش و یک کارگر گچکار شد.
به گزارش ایلنا، حدود یک هفته قبل مردی ۳۷ ساله در تالش که با برادرش اختلاف خانوادگی داشت با او درگیر شد و سپس در اقدامی هولناک وارد حمام خانه شد و با ریختن بنزین خودسوزی کرد. 
در همین هنگام مادرش که شاهد ماجرا بود شروع به داد و فریاد کرد و در حالی که از کارگری ۳۱ ساله که در منزلشان گچکاری می‌کرد کمک می‌خواست، همراه کارگر برای کمک به پسرش وارد حمام شدند اما ناگهان آبگرمکنی که در حمام بود منفجر شد و مادر و کارگر گچکار هم دچار سوختگی شدید شدند.
با اعلام موضوع به آتش‌نشانی و اورژانس هر ۳ نفر به سرعت با آمبولانس بخش اورژانس بیمارستان نورانی تالش به بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی ولایت رشت منتقل شدند تا تحت درمان قرار بگیرند اما مرد جوان که اقدام به خودسوزی کرده بود صبح روز بعد از حادثه جان خود را از دست داد. مادر وی و مرد گچکار نیز که دچار سوختگی ۹۲ درصدی شده بودند با وجود تلاش پزشکان یک هفته بعد از حادثه جان خود را از دست دادند.
کارگر گچکار، پدر یک دختر۹ ساله و یک پسر ۱۴ ساله بود که برای کمک به این خانواده جان خود را از دست داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8039/19/631476/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها