اخبار


کلاهبرداری هزار میلیارد تومانی در زنجان

گروه حوادث/ مرد شیاد که به بهانه سرمایه‌گذاری و خرید ملک تجاری از هفت نفر حدود هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
سرهنگ کارآگاه «محمدعلی آدینه لو» رئیس پلیس آگاهی استان زنجان اظهار داشت: در پی وصول خبر جعل عنوان و کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با هویت جعلی، قصد خرید و فروش ملک تجاری در سطح شهر زنجان را دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس با هماهنگی مقام قضایی در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که این شخص با قول سرمایه گذاری در بخش مسکن و ساخت پروژه‌های بزرگ تجاری اقدام به کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه مأموران با دریافت اظهارات شاکی و رصد اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را در زنجان شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های فنی مشخص شد این فرد از 7 نفر کلاهبرداری کرده که مبلغ آن هزار میلیارد تومان برآورد شده است.سرهنگ آدینه‌لو در پایان با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ مسکن به مراجع معتبر و هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس

گروه حوادث / فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از به هلاکت رسیدن سارق مسلح در جریان درگیری با پلیس خبر داد.
سرهنگ «حسن کیخا» در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر رسیدگی موضوع به صورت جدی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 
مأموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر سارقان سابقه‌دار را شناسایی کرده و تحقیقات در خصوص دستگیری سارقان آغاز شد. با تلاش شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام سوژه مورد نظر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار داده شد.فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: سارقان مسلح که متوجه حضور مأموران شده بودند، شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی کردند که پس از ساعتی درگیری با مقابله به مثل مأموران به ضرب گلوله به هلاکت رسیدند و سه نفر دیگر از سارقان با توجه به موقعیت بد جغرافیایی از صحنه متواری شدند.
سرهنگ «حسن کیخا» عنوان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات جنگی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان دیگر این سارقان ادامه دارد، گفت: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به‌هیچ‌وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد بشدت برخورد خواهد کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8040/19/631598/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها