خبر در خبر


ایرنا- علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در سفر به خراسان جنوبی آژیرقرمز مهاجرت‌های محیط‌زیستی را به صدا درآورد و گفت: در تلاشیم آهنگ آن را کندتر کنیم.
او همچنین اجرای طرح مدیریت پسماند استان‌های شمالی را مواجه با یک بی‌نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول دانست و روی تشکیل یک کارگروه ویژه، برای ساماندهی این موضوع تأکید کرد.
سلاجقه درباره وضعیت لایحه حمایت از محیطبان‌ها هم گفت: در حال حاضر لایحه حمایت از محیطبانان‌ در کمیسیون‌های دولت در دست بررسی است که پس از نهایی شدن به مجلس خواهد رفت. او گفت: در بحث لایحه حمایت از محیطبانان مشکلاتی داشتیم، وقتی قانون بیمه محیطبانی شکل گرفت، نقص قانون وجود داشت و با نشستی که با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
او یکی از مباحث در این لایحه را شهادت محیطبانان دانست و گفت: هرچند قانون تصریح شده اما تبیین آن خیلی مشکل بوده و این مسأله‌ای است که با بنیاد شهید به نتیجه رسیده‌ایم.

ایرنا- حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر اینکه باید تا دو سال آینده تمام شبکه بی‌سیم در حوزه محیط زیست و مناطق فعال شود، گفت: این کار یکی از ضروریات تمام مناطق تحت مدیریت بخصوص در استان تهران است زیرا عمده این مناطق کوهستانی هستند و در حفاظت از حیات وحش مشکل دارند.

مهر-علیرضا مزینایی، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسیدگی به تعارضات مناطق تحت مدیریت محیط زیست برای افزایش ضریب حفاظت ضروری است.

ایرنا- امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان با بیان اینکه بزودی سند کاروانسرای شاه عباسی به مالکیت این اداره کل درمی‌آید، گفت: دستور وزیر میراث فرهنگی و رئیس سازمان زندان‌ها گرفته شد و فقط منتظر دستور رئیس قوه قضائیه برای تغییر کاربری و تخریب ساختمان دادگاه انقلاب هستیم.

مهر- حسین اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: تکمیل و تجهیز مرکز بازپروری حیات وحش کلاه قاضی اصفهان نیازمند بودجه کلان است.
ایرنا- احسان زهره‌وندی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت: ثبت جهانی آسبادهای نشتیفان خواف و شهرتاریخی توس در مشهد ۲ اولویت پیگیری استان در این حوزه است. 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8044/17/632066/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها