اخبار


مدال باران پرورش اندامی‌های ایران دراسپانیا

اولین روز مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان اسپانیا برای ایرانی‌ها با سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز تمام شد.این رقابت‌ها از 11 آبان ماه در شهر سانتاسوسانا اسپانیا شروع شده و تیم ملی ایران با ترکیبی کامل در آن حضور دارد و8 ایرانی دراولین روز رقابت‌ها در رشته‌های بادی کلاسیک و گیمز کلاسیک با رقبا مسابقه دادند که احمدرضا عبداللهی اولین مدال طلا را در دسته اول بادی کلاسیک به دست آورد. محمد خالص حقیقی هم دومین طلایی ایران بود که در دسته پنجم بادی کلاسیک علاوه بر آسیا، قهرمان جهان هم شد. محمد یوسفی، سید محمد کریمی و وحید وحدت به ترتیب مدال نقره دسته دوم و چهارم را تصاحب کردند. بهزاد عدالت هم برنزدسته سوم را به دست آورد. محمد یوسفی و محمد خالص حقیقی هم علاوه بر مدال نقره و طلای دسته دوم و پنجم بادی کلاسیک، به ترتیب قهرمان گیمز کلاسیک و اوورالی بادی کلاسیک شدند. مجتبی بحرینی و محمد دارابی هم مقام پنجم و ششم را به دست آوردند.


عاشورزاده در پاکستان طلایی شد

روز دوم رقابت‌های تکواندو بین‌المللی پاکستان با کسب مدال طلای فرزان عاشورزاده و نقره حسن بشیری در اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم همراه شد. چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو آزاد آسیا با حضور 536 شرکت‌کننده از دهم آبان در اسلام‌آباد آغاز شد که بعد از طلای دانیال بزرگی در وزن 74- کیلوگرم فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در یک جدول 42 نفره، بعد از یک‌‌ دور استراحت، برابر محمد هوزیفا، محمد فیضان و احمد فرید نمایندگان پاکستان به نیمه‌نهایی رفت و با برتری 2 بر صفر مقابل الموالی زکی نماینده مصر راهی فینال شد. او در فینال برابر ذکریا قالی از امارات به برتری رسید و مدال طلا را بر گردن انداخت. حسن بشیری هم در فینال وزن 80- کیلوگرم نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

سپاهان اصفهان صدرنشین ماند

در هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه 38-33 مقابل گیتی پسند به پیروزی رسید و  برنده دربی اصفهان شد و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین ماند. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در خارج از خانه 41-34 مقابل پرواز هوانیروز اصفهان به پیروزی رسید، تا با 5 برد هم امتیاز سپاهان شد، اما با تفاضل گل کمتر تیم دوم جدول رده‌بندی شد. در بقیه بازیها نخلستان دشتستان، زاگرس اسلام‌آباد غرب، صنعت مس کرمان و رعد پدافند البرز به ترتیب نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین اصفهان، زغال سنگ طبس وپیکان خراسان را شکست دادند.
داورزنی: خوش خبربه دلیل اختلاف سلیقه رفت
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره دلیل جدایی امیر خوش‌خبر سرپرست پیشین تیم ملی گفت: «موضوعی که درباره جدایی خوش‌خبر از تیم ملی عنوان شده، حقیقت ندارد و زاییده برداشت‌ها و تفکرات شخصی بعضی افراد است. خوش‌خبر تنها به‌دلیل اختلاف سلیقه کاری از تیم ملی جدا شد و این موضوع هیچ ربطی به فرق گذاشتن بین بازیکنان نداشت. او یک سرپرست حرفه‌ای است و اگر کارش در نوع خود بی‌نقص نباشد، کم نقص است. قرار است خوش‌خبر به‌عنوان سرپرست با تیم نوجوانان راهی مسابقات آسیای مرکزی شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8044/21/632108/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها