وزیر ورزش هم به اردوی تیم ملی رفت، هم به آزادی

سجادی به ملی‌پوشان: همه مشتاقند بهترین اخبار را از شما بشنوند


سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه شب با حضور در اردوی تیم ملی در فضایی صمیمی و گرم با سرمربی، اعضای کادر و بازیکنان تیم ملی دیدار کرد. در این دیدار که همزمان با صرف شام ملی‌پوشان بود، در ابتدا کارلوس کی‌روش به معرفی دستیاران خود به وزیر ورزش و جوانان پرداخت و سجادی با خسته نباشید به مربیان تیم ملی، برای آنها در مأموریت پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد. وزیر در ادامه به همراه سرمربی تیم ملی در جمع بازیکنان حاضر شدند و دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند. سجادی با خسته نباشید به بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی گفت: «باعث افتخار است که در جمع شما حضور دارم. برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اردوهایی که تاکنون پشت سر گذاشته‌اید خوب بوده باشد. همچنین امیدوارم چند روز باقی مانده هم به بهترین شکل پیش برود. در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، ذکر و خیر همه شما شد و زحمات شما و فعالیت‌های آقای کی‌روش را در هیأت دولت گزارش دادم. همه خیلی مشتاقند که بهترین اخبار را بشنوند و بسیار پیگیر کارهای شما هستند. هیأت دولت پیگیر شما و تیم ملی و اتفاقات خوبی است که ان‌شاءالله با تلاش شما در قطر می‌افتد. اکنون هم به نمایندگی از دولت در کنار شما حضور دارم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.»
پس از پایان صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان، سرمربی تیم ملی هم گفت: «از طرف تک تک بازیکنان و اعضای تیم، از جنابعالی به خاطر تشریف‌فرمایی‌تان تشکر می‌کنم. شما نه تنها مسئول اداره ورزش کشور، بلکه برای ما یک قهرمان ملی هستید. تمام بازیکنان باید از شما به عنوان قهرمان دوومیدانی یاد بگیرند. امیدوارم که بازیکنان ما مسیر شما را ادامه دهند. البته احتمالاً به سرعت شما نخواهند بود (با خنده). به شما بابت تمام دستاوردهای‌تان برای تاریخ ورزش ایران تبریک می‌گویم. مطمئناً تمام بازیکنان تمام تلاش‌شان را خواهند کرد که باعث افتخار، غرور و شادی کشور شوند.»
در پایان، عکس دسته‌جمعی با حضور سجادی، تاج، محمدنبی، کی‌روش و بازیکنان گرفته شد. سجادی پنجشنبه هم به ورزشگاه آزادی رفت تا تماشاگر ویژه دیدار دوستانه ایران و نیکاراگوئه باشد. او پس از پیروزی تیم ملی، در مورد اینکه اتفاق تاریخی در دوره وزارت او رقم خواهد خورد یا نه و پاداش به ملی‌پوشان می‌دهد، گفت: «ان شاءالله. پاداش چه قابلی دارد؟»وزیر ورزش و جوانان، درباره بازی چنین نظر داد: «در خصوص وضعیت بازی کادر فنی باید نظر بدهد اما تیم ملی کامل نبود، دیدید؛ ولی این بازی لازم بود. این دوره از جام جهانی شرایط خاصی دارد و تقریباً همه تیم‌ها شرایط‌شان خاص است. امیدوارم بازیکنان ما موفق باشند. تیم خوبی داریم و با موج خوب و انرژی مثبتی که به تیم می‌دهیم و دعای خیر مردم ان‌شاالله تیم ملی سربلند برود و سربلند هم از جام جهانی برگردد. البته یک بازی دیگر قبل از جام جهانی با تونس داریم که پشت درهای بسته برگزار می‌شود. تیم ملی به بهترین شکل آماده می‌شود و دوشنبه هم عازم قطر هستند و دوشنبه بعدی هم اولین بازی را در جام جهانی دارند.»
سجادی در خصوص اینکه ملی‌پوشان درخواست خاصی از او در جلسه شب گذشته داشتند یا نه، توضیح داد: «درخواست خاصی نبود. 2 ساعت همراه ملی‌پوشان بودم و از طرف رئیس‌جمهور مأموریت داشتم که خدمت این عزیزان برسم. شب قبل از آن هم مراسم رونمایی از لباس تیم ملی و بدرقه تیم ملی بود. بنده به نمایندگی از هیأت دولت و ریاست محترم جمهور بر حسب وظیفه در خدمت‌شان بودم. البته نشست‌های دیگری هم خواهیم داشت. یکشنبه شب هم اگر بشود، یک جلسه دیگر با تیم ملی خواهیم داشت. همه خوشبین هستیم و امیدواریم. تک‌تک بازیکنان عالی هستند و دعا می‌کنیم تیم ملی نتیجه بگیرد.» وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند، چنین پاسخ داد: «چرا که نه.»
او در مورد اینکه خودش به قطر خواهد رفت یا نه اعلام کرد: «بله من از طرف رئیس‌جمهور، دولت و به نمایندگی از کشور، به قطر می‌روم.» گفتنی است، وزیر ورزش و جوانان و محمد نبی پس از پایان بازی به رختکن تیم ملی رفتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8050/17/632899/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها