دیگه چه خبر؟


روایتی از منزل شهید عجمیان 

 خبر اول اینکه،محسن مقصودی مجری برنامه ثریا در توئیتی نوشت: «برای تبریک و تسلیت رفتیم منزل شهید سید روح‌الله عجمیان. در و دیوار خانه‌ اجاره‌ای‌شان با ما حرف می‌زد. آن سلبریتی کاخ‌نشین در لواسان، فراخوان داد و داعشی‌های وطنی پیکر این کوخ‌نشین کمالشهری را پاره پاره کردند.‌» وی همچنین به یکی از سخنان تاریخی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: «امام روح الله فرمود من یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان ترجیح می‌دهم.»شهید عجمیان کارگر 29 ساله بسیجی، در پنجشنبه سیاه کرج به همراه دیگر بسیجیان برای رفع انسداد اتوبان کرج-قزوین راهی محل اغتشاشات شده بود که با ناجوانمردی و قساوت تمام از سوی آشوبگران مورد حلمه قرار گرفت و در نهایت به واسطه شدت جراحات وارده با سلاح سرد و ممانعت این افراد از حرکت آمبولانس حامل وی، در راه بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.


افشای فایل صوتی دوم از خبرنگار  BBC


 خبر دیگر اینکه،  یک فایل صوتی دیگر از مکالمات رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده که او این‌بار با صراحت بیشتری از طراحی شبکه سعودی ایران اینترنشنال برای تجزیه ایران، می‌گوید. رسانه تروریستی ایران‌اینترنشنال در واکنش به افشای پشت پرده اقداماتش و برائت چشمگیر بخشی از اپوزیسیون ضدایرانی از این روند نیز با پخش چندین گزارش سعی کرد تا خود را از این جرم مبرا کند. این در حالی است که این شبکه طی دو ماه اخیر حدود ۱۲۰ بار با تجزیه‌طلبان شناخته‌شده مصاحبه کرده است.
به گزارش تسنیم، در مکالمه قبلی که از رعنا رحیم‌پور افشا شده بود، خبرنگار بی‌بی‌سی تأکید داشت که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی و آینده روشن، بلکه تجزیه ایران و تکه‌ کردن این خاک است؛ در این فایل جدید که گروه‌های اپوزیسیون در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، رحیم‌پور به شورش‌های خیابانی اشاره کرده و می‌گوید، «از خشونتی که از سوی برخی اغتشاشگران در روزهای اخیر دیده ترسیده و تعجب کرده» و اگر این روند ادامه پیدا کند «به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت». او با اشاره به انتشار ویدیوهایی از رفتارهای داعشی آشوبگران در خصوص نیروهای بسیجی می‌گوید: «یک بسیجی را گرفته بودند و پس از مضروب کردن او، وی را روی زمین انداخته بودند و به او می‌گویند دفعه بعد سرت را می‌بریم؛ مگر جنگ داخلی چه شکلی است؟» این در حالی است که بازنشر شعارهای رکیک، اقدامات موهن، دامن‌زدن به سخنان تفرقه‌برانگیز، پوشش کامل خشونت‌ها و... از جمله کارویژه کلیه رسانه‌های معاند بوده که بی‌بی‌سی نیز نقش ویژه‌ای در این زمینه ایفا کرده است.


زاهدان، ضدانقلاب را ناکام گذاشت


 شنیدیم که، با وجود تلاش یک هفته‌ای ضدانقلاب با انتشار فراخوان‌های متعدد برای تجمع و آشوبگری پس از نماز جمعه زاهدان به بهانه چهلم حادثه 8 مهر زاهدان، نمازگزاران روز گذشته پس از اتمام نماز با کمترین تنش مصلی را ترک کردند و به خانه‌ها برگشتند. در شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر و راسک پس از برگزاری نماز جمعه اهل سنت هر چند تجمعات حداقلی شکل گرفت، ولی پس از مدت کوتاهی همان جمعیت حداقلی نیز که تلاش داشت با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه فضا را دچار تنش کند، به دلیل عدم استقبال جمعی، پراکنده شد و این توطئه آنان نیز ناکام ماند و دست به حربه‌ای دیگر زدند. گفتنی است مولوی عبدالحمید خطیب مسجد مکی زاهدان نیز روز گذشته ضمن ابراز سخنانی که مورد استقبال جریان ضدانقلاب قرار گرفت، در نهایت اقداماتی نظیر حمله به مراکز دولتی، تخریب بانک‌ها و سنگ‌پراکنی به سمت نیروهای انتظامی را محکوم کرد.


نگرانی واشنگتن از سفر مقام امنیتی مسکو به تهران

 مطلع شدیم که، امریکا نسبت به سفر اخیر مقام امنیتی روسیه به ایران ابراز نگرانی کرد. «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه امریکا سفر اخیر «نیکلای پاتروشف»، دبیر شورای امنیت ملی روسیه به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایرانی را مایه نگرانی ایالات متحده دانست و گفت: «واشنگتن روابط ایران و روسیه را یک تهدید عمیق می‌داند». 


بازداشت یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال

 خبر رسیده اینکه، «الهام افکاری» یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فراراز مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد. وی طی مدت اخیر فعالیت‌ و اقدامات ‌فراوانی در سیاه‌نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دعوت جوانان و دختران به اغتشاشات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام دا‌ده بود.


شهر شلوغ شد، بلاتر ضدایرانی!

 با خبر شدیم که، سپ بلاتر، رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) که به جهت اتهام اخذ رشوه و فساد مالی از این سمت برکنار شده بود، خواستار حذف تیم ملی به بهانه حمایت از ناآرامی‌ها در ایران شد. او گفت: من اگر هنوز رئیس فیفا بودم ایران را از جام جهانی حذف می‌کردم! این غیرقابل درک است که رئیس فیفا موضع روشنی در مورد ایران اتخاذ نکرده است.

احضار سفیر باکو به وزارت خارجه
 دست آخر اینکه،در پی تداوم اظهارات بحث برانگیز مقامات بلندپایه جمهوری آذربایجان علیه ایران، سفیر باکو در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد. مقام‌های دیپلماتیک کشورمان در پی این احضار، نارضایتی و اعتراض شدید جمهوری اسلامی را نسبت به اظهارات غیردوستانه مقامات عالی جمهوری آذربایجان و سیاه‌نمایی رسانه‌های این کشور به سفیر آذربایجان ابلاغ کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8050/3/632930/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها