خبر در خبر


ایسنا-حسن جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از اضافه شدن مشهد به لیست پروازهای جام جهانی قطر خبر داد و گفت: شرکت هواپیمایی قطر در جدیدترین برنامه پروازی خود، مشهد را به لیست پروازهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه کرد.

ایرنا- یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: با وجود سهمیه محدود کشورها برای ثبت قطعی آثار در فهرست میراث‌جهانی و محدودیت ارسال پرونده‌های پیشنهادی (هرسال یک اثر)، ثبت موقت پرونده غار باستانی کرفتو در دستور کار دفتر ثبت و حریم آثار، حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی قرار گرفت.

ایسنا-حافظ کریمیان، رئیس اداره میراث فرهنگی، ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان فلاورجان گفت: تعداد بالای خانه‌های قدیمی و بافت تاریخی در روستاها، شهرستان فلاورجان را می‌تواند به قطب بوم‌گردی استان اصفهان تبدیل کند.

مهر- ایرج حشمتی، سرپرست معاونت محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: خودروهای مورد استفاده در مناطق حفاظت شده پاسخگوی نیاز محیطبانان نیست و باید با توجه به این مسأله اعتبار لازم برای بازسازی ناوگان حفاظت محیط‌ زیست در بودجه‌های سالانه افزایش یابد.

ایسنا- احمد شمس‌آبادی، دوستدار میراث فرهنگی می‌گوید: بوروکراسی سخت اداری اجازه نمی‌دهد سرمایه‌گذار کار خود را به راحتی انجام دهد و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چالش‌آفرین و استرس‌زا شده است.

ایرنا- محمدحسین عسکرپور، سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: برای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های نساجی، رودوزی و چاپ سنتی رویداد سه گام برگزار می‌شود.

ایسنا- احمد امیری، دوستدار میراث فرهنگی آبادان با اشاره به مهاجرت پرندگان فلامینگو به تالاب شادگان و خورهای حوزه آبادان در فصل زمستان گفت: وضعیت زیست‌محیطی فلامینگوهای مهاجر آبادان در خطر است و گردشگری، پرنده‌نگری این منطقه را تهدید می‌کند. نبود مدیریت درست بر رفت‌وآمد گردشگران و سایر افراد باعث شده وضعیت جوجه‌آوری و امنیت فلامینگوهای آبادان در معرض خطر باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8055/11/633602/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها