اخبار


تکذیب و تأیید جریمه 20 درصدی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس که در صفحه شخصی خود پیامی علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال منتشر کرده بود، به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت شد. در این بین دیروز اخباری مبنی بر جریمه 20 درصدی از مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی منتشر شد که یکی از مدیران پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر گفت: «هنوز جلسه کمیته انضباطی تشکیل نشده و تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.» با تمام این اوصاف دیروز خبرگزاری های تسنیم و فارس اعلام کردند که محکومیت گل محمدی قطعی است و او جریمه خواهد شد. گفتنی است علاوه بر این باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای هرگونه اقدامی را که باعث تضعیف تیم ملی شود محکوم کرد.

حذف هر 3 تکواندوکار ایران در مسابقات جهانی

نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و ابوالفضل عباسی هر 3 نماینده تکواندو ایران در روز دوم مسابقات جهانی مکزیک از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا به این ترتیب هر 3 نماینده ایران در دومین روز مسابقات جهانی مکزیک حذف شوند.

شکست بارسا با درخشش طیبی

تیم فوتسال پالما در هفته هشتم لیگ فوتسال اسپانیا، میزبان بارسلونای صدرنشین بود و با درخشش حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی کشورمان ۴- ۲ قهرمان فصل گذشته لیگ اسپانیا را شکست داد. در این بازی، حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی پالما در دقیقه ۱۶ نیمه دوم، گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد. در جدول لیگ فوتسال اسپانیا بارسلونا با ۲۱ امتیاز صدرنشین است و پالما با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

اخراج یک بازیکن به دلیل توهین به تیم ملی

بازیکن تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل توهین به اعضای تیم ملی فوتبال کشور از این تیم کنار گذاشته شد. این باشگاه که در لیگ آزادگان حضور دارد، اعلام کرد که در پی انتشار استوری توهین آمیز پویا سیف پناهی، مدافع این تیم به اعضای تیم ملی فوتبال، باشگاه مس ضمن محکوم کردن اقدام بازیکن خود، استوری مذکور را توهین به ارکان باشگاه و هویت ملی قلمداد و نامبرده را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی تمرینات و دیدارهای رسمی محروم کرد.

رحمتی محروم نیست
​​​​​​​
سایت فدراسیون فوتبال سه‌شنبه در اعلام آرای کمیته انضباطی عنوان کرد که سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم به یک‌ جلسه محرومیت قطعی محکوم شده که در انتشار خبر، اشتباهی صورت گرفته و طبق رأی صادره توسط کمیته انضباطی، این محرومیت «تعلیقی» است و سرمربی آلومینیوم در دیدار هفته دوازدهم لیگ‌برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان محروم نیست.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8055/13/633619/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها