با شکست پروژه اعتصاب،تروریست‌ها به‌روی مردم و مدافعان امنیت آتش گشودند

حمله تروریستی در ایذه و اصفهان

در اغتشاشات روز سه شنبه 3 نفر از نیروهای حافظ امنیت در بوکان، کامیاران و شیراز به شهادت رسیدند

گروه سیاسی/ حمله تروریستی در شهرستان ایذه استان خوزستان منجر به شهادت 5 نفر از مردم و زخمی شدن شمار دیگری از افراد شد. به گزارش تسنیم، این حادثه در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم با سلاح کلاشنیکف رقم خورد.  همچنین فارس گزارش داد که تروریست‌ها دو تیم موتور سوار بودند که مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند.
این حمله تروریستی پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی و در حالی اتفاق افتاد که حوالی ساعت 30 /17 دیروز  افرادی به‌صورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر ایذه بویژه در چهارراه هلال احمر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام به سنگ‌پراکنی به عوامل انتظامی کرده بودند.
در حاشیه همین تجمعات محدود بود که راکبین دو دستگاه موتورسیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاشنیکف ضمن تیراندازی به سمت مردم و مأموران حافظ امنیت موجب شهید و مجروح شدن بیش از 15 نفر شدند که حال برخی مصدومین وخیم است. تا ساعت تنظیم این گزارش  5 نفر  در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند. تصاویر دیگری نیز نشان می‌دهد آشوبگران با سوءاستفاده از وضعیت هرج و مرج به حوزه‌ علمیه شهر ایذه حمله کرده و ساختمان این حوزه را به آتش کشیدند. آشوبگران ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه به برخی دیگر از اماکن دولتی حمله کردند و موجب وارد آمدن خسارت به اموال بیت المال شدند. در تجمعات ساختارشکنانه شب گذشته ایذه پرچم جمهوری اسلامی ایران مورد هتک اغتشاشگران قرار گرفت.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبر تلویزیون، با اشاره به برخی از جزئیات حمله تروریستی شب‌گذشته، اعلام کرد که  پس از حضور نیروهای انتظامی، آرامش به شهر ایذه بازگشت.
وی تأکید کرد تیم‌های امنیتی در پی یافتن و دستگیری تروریست‌ها هستند. اغتشاشات روزهای اخیر باعث شده که تروریست‌ها از فضای ناامنی به وجود آمده استفاده کنند و دست به اقدامات کور تروریستی علیه مردم عادی بزنند. سه هفته پیش نیز در حادثه تروریستی شاهچراغ 13 نفر از هموطنان به شهادت رسیدند. 
اسامی شهدای حادثه تروریستی ایذه
رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور
۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند. علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی
۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند. تا ساعت 23 شب گذشته، حال ۸ نفر از مجروحان وخیم اعلام شده بود.
حادثه تروریستی در اصفهان
همچنین شب گذشته در پی حمله تروریستی دو راکب موتورسوار به  سمت مدافعان امنیت دو نفر در اصفهان به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8055/1/633660/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها