خبر در خبر


ایسنا- حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران می‌گوید:‌ تور جام جهانی که با قیمت چهل یا پنجاه میلیون و حتی ۸۰ میلیون تومان و حتی کمتر از این مبالغ تبلیغ شده است، وجود خارجی ندارد و این نرخ‌ها در حقیقت پیش‌پرداخت و یا قسط اولیه این تورها است.

ایسنا- عباس چراغ‌چشم، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول می‌گوید: خانه تاریخی «سوزنگر» نزدیک به ۱۰ سال است که متصرف غیرقانونی دارد.

مهر- سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در استان‌ها باید انجام شود.

ایسنا- جواد براتی، عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: حساب اقماری گردشگری با درصدی خطا می‌گوید که آیا گردشگری در ایران مهم است و ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر. در واقع این حساب به سیاستگذاری‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های خرد جهت می‌بخشد.

میراث آریا- سهراب بناوند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: چهارشنبه‌ بازار صنایع‌دستی، هر هفته در معبد هندوهای بندرعباس برگزار می‌شود.

ایسنا- مسعود امیرزاده، یک فعال محیط‌ زیست با بیان اینکه فعالیت معدن توسعه پایدار جوامع محلی، پیکره‌های طبیعی و... را تخریب می‌کند، از واگذاری ۵۰۰۰ معدن غیرفعال و متروکه انتقاد کرد و گفت: بخش مالی و سود حاصل از این معادن مبهم و غیرشفاف است اما آن چیز که شفاف است، تخریب محیط زیست و معیشت پایدار مردم است.

تسنیم- غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لالین، توله خرس سیاه بلوچی در آینده‌ای نزدیک به باغ وحش چاه‌نیمه در استان سیستان و بلوچستان که زیستگاه اصلی آن است، منتقل می‌شود. لالین توله خرس سیاه بلوچی است که اوایل خردادماه سال‌جاری از قاچاقچیان کشف شده و پس از درمان اولیه در اصفهان، به تهران آمده است تا روند درمانی خود را در کلینیک حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌ زیست ادامه دهد.
ایرنا- علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور گفت: بر اساس نقشه‌برداری انجام شده طی سال گذشته بیش از ۲۴۰ پهنه کشور دچار فرونشست زمین شده است.
​​​​​​​
ایلنا- سهیلا نقی‌زاده، سرپرست کارگاه سفال و سرامیک وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به انجام نمونه‌سازی از طرح‌های گذشتگان، گفت: نبود بودجه تبادل پژوهشی تکنیک و طرح‌های گذشتگان در عرصه بین‌الملل را متوقف کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8057/17/633946/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها