اخبار


روزهای پراضطراب برای علی حسینی

سعید علی حسینی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با نزدیک شدن به زمان اعزام به رقابت‌های جهانی کلمبیا، فشار سنگین روحی و روانی را متحمل می‌شود. مصدومیت رسول معتمدی امید اول تیم ملی برای کسب مدال از این رویداد مهم و عدم وجود جانشینی برای او موجب تحمل فشار سنگین روحی به سرمربی شده است. سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران که به علت عدم حضور در سالن مسابقات به هنگام وزنه زدن رسول معتمدی مورد انتقاد برخی از اعضای کمیته فنی قرار گرفته است، روزهای پر اضطرابی را تا پایان رقابت‌های جهانی خواهد داشت.

ارسلان از فولادین به اسپارتاک رفت

علی ارسلان، کشتی‌گیر ایرانی تیم صربستان در بوندسلیگا کشتی گرفت. کشتی‌گیر آملی که سال گذشته تیم فولادین ذوب را در لیگ برتر کشتی فرنگی همراهی کرد و بعد از قهرمانی راهی صربستان شد تا با دو تابعیتی شدن، برای تیم ملی این کشور کشتی بگیرد، اکنون با تیم اسپارتاک صربستان برای حضور در لیگ فرنگی قرارداد بسته است. او این فصل دو مبارزه نیز در بوندسلیگا داشت که به نظر می‌رسد با توجه به درگیری‌اش با لیگ صربستان برای مسابقات پیش رو، دیگر در آلمان روی تشک نرود
.
حاجی موسایی از جهانی مکزیک کنار رفت

مهدی حاجی موسایی ملی‌پوش وزن منفی 54 کیلوگرم تکواندو با شکست در همان مبارزه اول از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. حاجی موسایی که در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در دور دوم مقابل ژائو ژیائو از چین با نتیجه 2-1 شکست خورد واز گردونه رقابت‌ها حذف شد.تا به اینجای کار رضا کلهر در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم 3 مدال برنز به ارمغان آوردند اما متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی در وزن 87- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در وزن 62- کیلوگرم، زینب اسماعیلی در وزن 67- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم با قبول شکست مقابل حریفان خود بدون مدال از شیاپ چانگ مکزیک خداحافظی کردند.

ایران قهرمان مسابقات شطرنج شانگهای شد
​​​​​​​
مسابقات بین‌المللی شطرنج جام شانگهای چین با حضور ۱۳ کشور پیگیری شد و تیم ایران در نهایت عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد. در ترکیب تیم ایران، پرهام مقصودلو سوپر استاد و سیدمحمدامین طباطبایی استاد بزرگ حضور داشتند. این ۲ ورزشکار در پایان بالاتر از تیم‌های قدرتمند چین، هند، جمهوری آذربایجان و روسیه به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند. چند روز پیش نیز آناهیتا زاهدی‌فر موفق شد در بخش رپید قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8058/22/634109/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها