اخبار


جشن تولد خونین در کرمان

گروه حوادث/ تیراندازی در مراسم جشن تولد در شهرستان نَرماشیر استان کرمان، یک کشته و 5 زخمی برجا گذاشت.
حمید طبسی‌نژاد، فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان نرماشیر در شرق استان کرمان در توضیح این حادثه با بیان اینکه عامل تیراندازی یک ساعت پس از حادثه بازداشت و سلاح شکاری نیز کشف شده است، گفت: یکشنبه شب در مراسم جشن تولد، یکی از میهمانان با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به نشانه جشن و پایکوبی می‌کند که در نتیجه اصابت گلوله، جوانی ۳۱ ساله از خویشاوندان خانواده در دم کشته می‌شود و به‌علت استفاده از سلاح ساچمه‌ای، پنج نفر دیگر نیز مجروح می‌شوند که حالشان مساعد است.
وی با بیان اینکه مجروحان پس از وقوع حادثه بسرعت به مراکز درمانی انتقال یافتند و تحت درمان قرار دارند از شهروندان خواست که در مراسم عروسی یا شادی به هیچ وجه از سلاح استفاده نکنند تا شاهد چنین حوادث مرگباری نباشیم.

کشف جواهرات قاچاق در فرودگاه

گروه حوادث/ فرمانده پلیس فرودگاه فراجا از کشف طلا و جواهرات قاچاق توسط پلیس فرودگاه امام(ره) خبر داد.
سردار محسن عقیلی در این باره گفت: مأموران پلیس فرودگاه حضرت امام(ره) حین کنترل مسافران خروجی به محتویات چمدان 2 نفر از مسافران به مقصد یکی از کشورهای آسیای غربی مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی دقیق بار، یک کیلو و 537 گرم طلا و جواهر، شامل سنگ جواهر تزئینی، سه رشته گردنبند مروارید و یک عدد ساعت مچی طلا کشف شد. از آنجا که آنها مدارک لازم مبنی بر تملک طلاها و جواهرات نداشتند با اطمینان از قاچاق بودن آنها توقیف شدند.
فرمانده پلیس فرودگاه فراجا، با بیان اینکه کارشناسان ارزش این طلا و جواهر را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

2 زن سارق 40 خودرو دزدیدند

گروه حوادث/ دو سارق زن که با پرسه زدن در شهرهای محمدیه و مهرگان قزوین ۴۰ دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.
سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز، بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت را آغاز کردند.
وی افزود: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان دو زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، مأموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. متهمان در تحقیقات به ۴۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و مشخص شد همسر یکی از این سارقان در طراحی و اجرای نقشه سرقت‌ها همکاری داشته و دستگیری وی نیز در دستور کار مأموران قرار دارد.
وی تأکید کرد: سارقان پس از سرقت خودروها و باز کردن لوازم و قطعات داخل خودرو ازجمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به‌صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

جراحی بینی جان زن جوان را گرفت

گروه حوادث/ زن جوان که برای عمل جراحی بینی به یک کلینیک زیبایی رفته بود به علت نامعلومی دچار مرگ مغزی شد و 5 روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر یکشنبه 29 آبان مأموران کلانتری 108 نواب در تماس با بازپرس محمد وهابی از مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.
به دنبال اعلام این خبر، بازپرس جنایی دستور تحقیقات را صادر کرد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زن جوان 5 روز قبل به بیمارستان منتقل شده و تلاش کادر درمان برای نجات او بی‌نتیجه مانده است و در نهایت زن جوان تسلیم مرگ می‌شود.
خانواده زن جوان در تحقیقات عنوان کردند: دخترمان مینو 34 سال داشت. مدتی قبل تصمیم گرفت بینی‌اش را عمل کند.
 5 روز قبل برای جراحی به کلینیک زیبایی رفت اما ظاهراً حین عمل حالش بد شده است و مسئولان کلینیک او را به بیمارستان منتقل کرد‌ه‌اند.
از سویی در تحقیقات، مسئولان کلینیک مدعی شدند مینو هنگام عمل دچار سکته قلبی شده است و او را احیا و بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده‌اند اما کادر بیمارستان اظهار داشتند زمانی که زن جوان به بیمارستان منتقل شده، دچار مرگ مغزی شده بود.
با توجه به اینکه خانواده مینو از کادر درمان بیمارستان و کلینیک شکایت داشتند، پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8059/15/634208/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها