خبر در خبر


ایرنا - علیرضا مزینانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: علاوه بر تلاش دولت و مشارکت مردم برای حل مشکلات و ابربحران‌های محیط زیستی به فناوری‌های نوین، سرمایه‌گذاری و تبادلات جهانی نیاز داریم.

ایسنا- «مسعود جلالی» مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان منابع طبیعی کشور در واکنش به انتقادات وارد شده به واگذاری ۵۰۰۰ معدن به شرکت‌های خصوصی با بیان اینکه تمام معادن بر اساس قوانین و ضوابط بررسی خواهند شد، گفت: بسیاری از مناطق کشور جزو مناطق ممنوعه هستند بنابراین فعالیت معدن‌ در این مناطق ممنوع است.

ایسنا- «یوسف یوسفی» سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست به وظایف قانونی و نظارتی خود عمل کرده و با جدیت پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند است.

ایسنا- «حسین رفیعیان» معاون میراث‌ فرهنگی استان گیلان گفت: شهرداری‌ها در مراقبت و حراست از میراث‌ فرهنگی، کارنامه‌ مقبولی ندارند و بارها شاهد تخریب آثار و بناهای تاریخی و بی‌اعتنایی به ضوابط مصوب حریم از سوی مالکان و حتی شهرداری‌ها بوده‌ایم.

تسنیم- حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه واحدهای معدنی آن هم به یک‌باره به شدت موجب تخریب زیستگاه‌ها، تنوع زیستی و کاهش کیفیت هوا و خاک کشورمان می‌شود.

ایسنا- «سرهنگ محمدعلی مدیر» فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی از کشف اشیای تاریخی از غارتگران میراث فرهنگی در نیشابور خبر داد.

ایسنا- «وحید محمودی فر» مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمه از تولید سالانه حدود ۴۰ تن سمنو در شهر درق خبر داد.

ایسنا- «مسلم امانی» مدیرکل زمین شناسی گیلان، با اشاره به پایان پروژه شناسایی پتانسیل‌های ژئوتوریسم استان گیلان، گفت: محور دامنه جنوب غربی قله درفک، محور لوشان - جیرنده، محور اشکورات، محور ماسوله و محور قله اسپیناس برای این منظور در نظر گرفته شده است.

ایسنا- «عباس چراغ‌چشم» مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی و توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در بناهای تاریخی دزفول دعوت و استقبال می‌شود.
​​​​​​​
ایرنا- سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ در ایام جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنان مسافر جام جهانی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8059/17/634215/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها