اخبار


آزادکاران اعزامی به امریکا وارد  اردو  می‌شوند

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی با ۲۴ کشتی‌گیر آغاز شد.این رقابت ها روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه در امریکا برگزار می‌شود که بر این اساس رضا مؤمنی، محمدرضا اسدی، امیرمحمد نوازی، ابراهیم الهی، رحمان عموزاد، محمدرضا باقری، عباس ابراهیم‌زاده، امیرمحمد یزدانی، علی اکبر فضلی، محمد بخشی، محمدصادق فیروزپور، محمد نخودی، علی سوادکوهی، مصطفی قیاسی، علیرضا کریمی، رضا سلیمانیان، کامران قاسم‌پور، امیرحسین فیروزپور، محمد مبین عظیمی، عرفان علیزاده، امیرعلی آذرپیرا، دانیال شریعتی نیا، امیررضا معصومی و امیر رضا صحرایی از دیروز تا 30 آبان ماه زیر نظر پژمان درستکار تمرین می‌کنند.

ملی‌پوشان محل اسکانشان را ترک کردند

محل اسکان ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران پیش از اعزام به کلمبیا محل برگزاری رقابت های جهانی تغییر کرد. آنها که تمریناتشان را زیرسعید علی حسینی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کردند، مجبور به تغییر محل اسکانشان شدند. وزنه‌برداران با توجه به تداخل برخی برنامه‌ها مجبور به ترک محل اسکانشان در آکادمی ملی المپیک شدند و به هتل هما نقل مکان کردند.این ملی‌پوشان از روز چهارم آذرماه بار دیگر در آکادمی ملی المپیک اسکان خواهند یافت.

تعویق رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور به تعویق افتاد. قرار بود این رقابت‌ها امروز به میزبانی اصفهان در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر شروع شود که فدراسیون آن را به تعویق انداخت و همچنین ملی‌پوشان سابر بعد از رقابت با شمشیربازان ایرانی و استراحت چند روزه، برای گرند پریکس راهی فرانسه شوند.

«وابا»  برنامه لیگ بسکتبال را تغییر داد

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به خاطر حضور دو نماینده باشگاهی ایران در لیگ غرب آسیا (وابا) با تغییراتی پیگیری می‌شود که حتی زمان پایان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در واقع سازمان لیگ فدراسیون با درنظر گرفتن دو پنجره پنجم و ششم انتخابی جام جهانی و زمان لازم برای حضور در آنها، دیدارهای مقدماتی و پلی‌آف لیگ برتر را به گونه‌ای پیگیری می‌کند که تا 22 اردیبهشت ماه سال آینده به پایان برسد.در این میان اما قطعی شدن حضور ذوب آهن و شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ غرب آسیا و اعلام برنامه دیدارهای آنها، تقویم اولیه سازمان لیگ را تحت‌الشعاع قرار داده است. دیدارهای این دو تیم از 30 آذرماه آغاز می‌شود و تا 3 فروردین ادامه دارد. این دیدارها به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. همین شیوه برگزاری و پیگیری هفتگی دیدارها، قاعدتاً باعث جابه‌جایی زمان دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر خواهد شد. در همین راستا پیشنهاداتی برای اعمال تغییر در برنامه اولیه مطرح است که البته هیچ یک هنوز نهایی نشده است اما آنچه مسلم است پیگیری لیگ برتر و زمان اتمام آن با تغییراتی مواجه خواهد بود. لیگ برتر بسکتبال که بعد از برگزاری دیدارهای هفته ششم و به خاطر پنجره پنجم انتخابی جام جهانی متوقف شده بود از دیروز با برگزاری دیدارهای هفته هفتم پیگیری شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8059/22/634241/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها