دیگه چه خبر؟


شهادت یک سرباز در چشمه زیارت زاهدان

 خبر اول اینکه، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عصر دیروز اعلام کرد که مأموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشتزنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ غافلگیرانه به سمت مأموران انتظامی تیراندازی می‌کنند. اشرار مسلح بعد از حمله سریعاً از محل متواری شدند ولی بر اثر این تیراندازی مسلحانه به مأموران، سرباز وظیفه «بهزاد براهویی» به فیض شهادت نائل و ستوانیکم «مهدی هاشم زهی» مجروح می‌شود.

واکنش تماشاگران ایرانی به پرچم سلطنت‌طلبان

 خبر دیگر اینکه،  در دست گرفتن پرچم شیر وخورشید از سوی  دو تماشاگر در دقایق پایانی نیمه اول بازی تیم ملی ایران و انگلیس با واکنش تماشاگران ایرانی مواجه شد و دقایقی جو ورزشگاه  را ملتهب کرد.
به گزارش «ایران»، مطابق مقررات قطر ورود پرچم‌های غیررسمی به ورزشگاه ممنوع است و تنها پرچم رسمی دو تیم مجوز ورود به ورزشگاه دارد و عوامل برگزاری مسابقات نیز از ورود پرچم‌های غیررسمی ممانعت کردند. با این وجود در دقایق پایانی نیمه اول دو نفر از تماشاگران پرچم سلطنت‌طلبان را نمایش دادند که با واکنش روبرو شد و تماشاگران علیه آنها شعار اعتراضی سر دادند که به دنبال این اتفاق عوامل انتظامی ورزشگاه اقدام به اخراج این دو تماشاگر کردند. این شعار دادن‌ها البته با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما نیز روبرو شد.

اعتراف تروریست‌های اصفهان  به ارتباط با منافقین

 شنیدیم که،  عوامل تروریستی حمله به مدافعان امنیت در اصفهان به ارتباط با یک سرپل سازمان منافقین اعتراف کردند. بر اساس فیلم بخش‌هایی از اعترافات این افراد که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده‌اند، آنها اعتراف کرده‌اند که از جمله خواسته‌های سازمان منافقین از آنها معرفی پایگاه‌های نظامی و پایگاه‌های بسیج بوده است. بر اساس این اعتراف، آنها با یک سلاح کلاشنیکف  و یک کلت به سمت مأموران تیراندازی کرده‌اند. یکی از این افراد با تهیه کلت کمری و خشاب به منافقین اعلام کرده که مسلح و آماده انجام هر کاری است که از او بخواهند.
از خانه تیمی این افراد که در پرونده‌شان سابقه شرارت، تجاوز به عنف و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم گزارش شده، انواع بمب‌های دست‌ساز و سلاح‌های سرد و گرم کشف شده است.  این تیم تروریستی  در شامگاه 25 آبان با تیراندازی به سمت مأموران منجر به شهادت دو نفر از بسیجیان و یکی از فرماندهان یگان ویژه فراجا شد.


روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد

 با خبر شدیم که، کانال تلگرامی میزان از توقیف روزنامه جهان صنعت خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از میزان، روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده روز گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.

 نه به دشمنان انقلاب زیر پرچم «یا حسین» در لندن

 خبر رسیده اینکه، اقشار مختلف مسلمانان ساکن انگلیس از ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف روز یکشنبه در اعتراض به حملات صورت گرفته علیه مرکز اسلامی انگلیس و اهانت به نمادهای اسلامی از سوی عناصر اپوزیسیون ضدایرانی، تجمع بر پا کردند.
به گزارش ایرنا، شرکت‌کنندگان در این حرکت اعتراضی که عمدتاً جوانان مسلمان ایرانی، پاکستانی و عرب بودند، در اقدامی خودجوش مقابل ساختمان مرکز اسلامی انگلیس در منطقه میداول لندن جمع شده و با سردادن شعار «لبیک یا حسین» از رفتار آشوبگران و دشمنان انقلاب ابراز انزجار کردند. آنها درحالی که پرچم‌های «یا حسین» را به اهتزاز درمی‌آوردند، شعار هیهات منا ‌الذله سرداده و اهانت به مقدسات دینی را غیرقابل تحمل ‌خواندند.
مرکز اسلامی انگلیس، نهادی که به مسلمانان ساکن این کشور خدمات فرهنگی و دینی ارائه می‌دهد در چند هفته اخیر هدف حملات عناصر ضدانقلاب قرار گرفته است. دشمنان انقلاب بویژه در دو روز گذشته حمله به این ساختمان را شدت بخشیده و خسارت‌های جزئی به آن وارد کرده‌اند. این دومین بار است که آشوبگران به این مرکز اسلامی حمله می‌کنند. پیش‌تر آنها در سوم مهرماه پس از حمله به راهپیمایان اربعین از جمله با کشیدن روسری زنان مسلمان و اهانت به مقدسات دین اسلام، با پوشش پلیس لندن به سمت مرکز اسلامی تظاهرات کرده و ضمن پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت ساختمان این مکان عبادی با نمازگزاران درگیر شده بودند. آن زمان هم اقشار مختلف مسلمانان در اقدامی خودجوش مقابل ساختمان مرکز اسلامی انگلیس تجمع کرده بودند تا از این مکان عبادی و ارزش‌های دینی خود مقابل آشوبگران حفاظت کنند.
پلیس انگلیس متهم است که در برابر تحرکات خشن ضدانقلاب کوتاهی و واکنش «رقت‌انگیزی» نشان می‌دهد. کمیسیون اسلامی حقوق بشر انگلیس در نامه‌ای به رئیس پلیس و شهردار لندن خواستار پاسخگویی آنها در این زمینه شده است.

پناهندگی 2 بوکسور ملی‌پوش با طناب ثوری در اسپانیا
​​​​​​​
 دست آخر اینکه،  تیم بوکس جوانان بدون رئیس فدراسیون و 2 ملی‌پوش، بامداد دیروز به ایران بازگشت. بعد از پناهندگی حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، مرتضی ریگی خواهرزاده ثوری و آرین ساعدپناه ملی‌پوش وزن 92 کیلوگرم تیم هم در اسپانیا پناهنده شدند. تیم بوکس جوانان برای حضور در مسابقات بوکس جوانان جهان با ترکیب پنج نفره شامل مرتضی ریگی در وزن 48 کیلوگرم، نیما بیاتی وزن 54 کیلوگرم، علی‌اصغر افشاری وزن 57 کیلوگرم، محمدپارسی وزن 63 کیلوگرم و آرین ساعدپناه وزن 92 کیلوگرم به سرپرستی حسین ثوری رئیس فدراسیون، عازم آلیکانته اسپانیا شد که بعد از حواشی به وجود آمده تیم بدون رئیس فدراسیون، ریگی و ساعدپناه به ایران بازگشت. این درحالی است که عیسی گل‌محمدی عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون بوکس، 2 روز پیش در گفت وگو با خبرنگار روزنامه ایران، خبر پناهندگی ریگی را تکذیب کرده بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8059/23/634272/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها