اتوبوس خطی 3 تاکســـی را لــــــــه کرد


گروه حوادث/     انحراف اتوبوس از مسیر اصلی و برخورد با تاکسی‌های مستقر در پایانه منجر به مصدوم شدن 3 نفر شد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۶ سه‌شنبه یک مورد تصادف در میدان شوش ابتدای خیابان ری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش می‌شود و ۲ ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان ۳ دقیقه در محل سانحه حاضر شدند. در این حادثه یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در مسیر اصلی منحرف شده و با سه دستگاه تاکسی برخورد کرد که یکی از خودروهای تاکسی زیراتوبوس گیر کرد.۲ نفر از افراد گرفتار در تاکسی با کمک نیروهای آتش نشان به بیرون هدایت شدند و نفر سوم که به علت برخورد اتوبوس و تاکسی در خودرو گیر کرده بود پس از حمل اتوبوس به کمک جرثقیل سازمان آتش نشانی از خودرو خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد.
در همین رابطه مهدی آقابیگی، مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  گفت: نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داد که اتوبوس خط شوش - بهارستان به سمت تاکسی‌های مستقر  در پایانه منحرف شد و چند تاکسی را له کرد.
او افزود: در پی این حادثه ۲ مسافر تاکسی مصدوم شدند که پس از اعزام مصدومان به بیمارستان در حال حاضر حال راننده اتوبوس و ۲ مسافر مصدوم تاکسی مساعد است.مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: این راننده اتوبوس از رانندگان یک شرکت خصوصی بوده که با سازمان همکاری دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8060/15/634356/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها