اخبار


سارق تلفن بیماران یک زن بود

گروه حوادث/ یک زن که با ورود به بیمارستانی در کرمان، گوشی همراه بیماران را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
سرهنگ «مهدی پورامینایی» فرمانده انتظامی کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از بیماران و کادر پزشکی یک واحد بیمارستانی در شهر کرمان مبنی بر سرقت تلفن همراه آنان، مأموران کلانتری ۱۴ بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. با حضور مأموران در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک زن هر روز با استفاده از ماسک ضمن ورود به بیمارستان اقدام به سرقت گوشی تلفن بیماران و همراهان آنان می‌کند که در این رابطه مأموران پس از شناسایی چهره این متهم و استقرار نیروی نامحسوس در اطراف بیمارستان موفق شدند سارق را در بیمارستان هنگام سرقت دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه این متهم در بازجویی‌های انجام شده به پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه از بیماران اعتراف کرد، گفت: این متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

18 مسافر قربانی راننده زورگیر

گروه حوادث/ زورگیر خشن که به بهانه مسافرکشی از مسافرانش سرقت می‌کرد از سوی پلیس شهرستان قرچک دستگیر شد.
سرهنگ یدالله طهماسیان، فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری از مسافران تحت عنوان مسافرکش در شهرستان قرچک، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات پلیسی و بررسی دوربین‌های شهری یک سارق را شناسایی کرده و پس از یافتن مخفیگاه وی و هماهنگی با مقام قضایی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
 متهم در جریان بازجویی‌ها به ۱۸ فقره سرقت به عنف در پوشش مسافربر اعتراف کرد. همچنین در تحقیقات تکمیلی و بررسی در سامانه جامع پلیس آگاهی مشخص شد که متهم به دلیل همین جرم تحت پیگرد پلیس آگاهی شهرستان ری نیز قرار دارد.
طهماسیان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست ضمن افزایش هوشیاری خود در برخورد با مسافرکش‌های شخصی مشکوک، هرگونه مورد را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

9 کشته در واژگونی تویوتا

گروه حوادث/ واژگونی یک خودروی تویوتا حامل اتباع غیرمجاز در مسیر سراوان - خاش منجر به مرگ 9 نفر شد.
سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان در این باره گفت: با اعلام خبر واژگونی خودرو در مسیر سراوان - خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیم گشت انتظامی شهرستان به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز بر اثر سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو از مسیر منحرف و واژگون شده که در اثر این واژگونی ۹ سرنشین خودرو در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
فرمانده انتظامی سراوان با اعلام اینکه برابر نظریه کارشناسان پلیس علت اصلی این حادثه تغییر مسیر ناگهانی راننده خودرو تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در مرز زابل

گروه حوادث/ جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان 
از درگیری مسلحانه و کشف بیش از 390 کیلوگرم موادمخدر در شهرستان زابل خبر داد.
سرهنگ «جواد رفیعی» در تشریح این خبر گفت: به منظور  تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود به صورت کولبری به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند. 
سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند شروع به تیراندازی به سمت مأموران کردند که در نهایت پس از ساعتی درگیری مسلحانه سنگین، با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب و حجم آتش مأمورین، قاچاقچیان مسلح که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجا گذاشتن محموله مواد مخدر از محل متواری و مرزداران غیور موفق شدند در این عملیات مقدار 267 کیلوگرم مواد مخدر شیشه، 37 کیلوگرم تریاک و 92 کیلوگرم  مرفین، جمعاً 396 کیلوگرم انواع مواد افیونی را کشف کنند. دستگیری متهمان و قاچاقچیان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8060/15/634358/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها