اخبار


دومین قضاوت داور ایرانی در جام جهانی
داور ایرانی قضاوت دیدار پرتغال و اروگوئه را به عهده خواهد داشت. دو تیم پرتغال و اروگوئه در دیدار از گروه H از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز دوشنبه مقابل هم قرار خواهند گرفت. با اعلام فیفا علیرضا فغانی، داور ایرانی این بازی را قضاوت خواهد کرد. محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری کمک داوران ایرانی این دیدار خواهند بود.

ویدئو کال قالیباف با بازیکنان تیم ملی
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آنها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد. در جریان این گفت‌وگوی تصویری که شب گذشته انجام شد و برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله کریم انصاری فرد، سردار آزمون، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند حضور داشتند، طارمی نیز با رئیس مجلس گفت و گو کرد .

ورود «صلیبی»ها ممنوع شد
فیفا اعلام کرد، ورود هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس به استادیوم‌های بازی‌های جام جهانی قطر در صورت پوشیدن لباس‌هایی به سبک جنگجویان صلیبی ممنوع است. در جریان بازی روز دوشنبه گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل تیم ملی ایران در شهر دوحه، تعدادی از هواداران تیم ملی انگلیس پوششی به سبک جنگجویان صلیبی نظیر زره، کلاه‌خود پلاستیکی و سلاح‌های اسباب بازی داشتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8063/3/634897/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها