اخبار


3 کشته در جاده چایپاره

گروه حوادث/تصادف رانندگی منجر به آتش‌سوزی در جاده ارتباطی ترانزیتی و بین‌المللی چایپاره آذربایجان غربی جان سه نفر را گرفت.سرگرد امیر حبیب‌نژاد رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چایپاره گفت: این تصادف رانندگی میان دو دستگاه خودرو وانت نیسان در حوالی سه راهی نازک در محور چایپاره به پلدشت روی داد. هر دو خودرو به خاطر شدت برخورد، دچار آتش‌سوزی شده و رانندگان خودروها و یک سرنشین جان خود را از دست دادند.وی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ وانت نیسان که از پلدشت به چایپاره در حرکت بود، اعلام شد، افزود: سرنشینان این خودروها به‌خاطر گرفتار شدن داخل کابین خودرو نتوانستند خارج شوند و بر اثر آتش‌سوزی جان باختند.

بازداشت 4 متهم در پرونده قتل رئیس مرکز کارشناسان دادگستری

گروه حوادث/ ۴ نفر از متهمان پرونده قتل رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی در حالی دستگیر شدند که تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بعد از ظهر بیست و چهارم آبان امسال، دو موتورسوار مسلح که سلاح کلت جنگی داشتند، با شلیک به محمدحسین شرکاء، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی در خیابان ثمانه مشهد وی را به قتل رساندند و متواری شدند. کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با دستور ویژه قاضی «عارفی راد» به‌دنبال دو ضارب اصلی بودند که مشخص شد در این میان حوادث دیگری رخ داده است و افراد دیگری هم در ماجرای این جنایت نقش دارند بنابراین کارآگاهان ۳ نفر از متهمان را در مشهد و یک نفر را در شهر مرزی تایباد به دام انداختند. سردار ابراهیم قربانزاده، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:   با انتقال ۴ متهم به پلیس آگاهی، تحقیقات از این افراد که بین ۳۷ تا ۴۱ ساله هستند در حالی ادامه دارد که انگیزه وقوع این جنایت اختلافات شخصی اعلام شده است اما با ورود کارآگاهان به تاریکخانه این پرونده موضوعات پیچیده‌ای نیز روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت که نیاز به کالبدشکافی بیشتری دارد.

سرقت 2 خواهر از مسافران

گروه حوادث/ زن مسافربر که با همدستی خواهرش از مسافران سرقت می‌کرد دستگیر شد.
سرهنگ سید محمد یوسفی، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه «کش‌رو زنی» و «اخاذی» از بانوان و کودکان تحت پوشش مسافرکش، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات تخصصی مشخص شد که راننده یک خودروی پراید که زنی جوان است با همراهی یک زن دیگر، با ترفندهای متقلبانه اقدام به سوار کردن بانوان، کودکان و افراد مسن کرده و پس از انتقال آنها به محله‌های خلوت طلا و زیورآلات آنان را به سرقت می‌برند. مأموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی سواری پراید را شناسایی کرده و در اقدامی ضربتی آن را توقیف و راننده را دستگیر کردند.
یوسفی با بیان اینکه متهم یک زن جوان بود که به همدستی با خواهرش در ارتکاب ۶ فقره سرقت از افراد در پوشش راننده مسافرکش اعتراف کرد، گفت: تلاش برای دستگیری خواهر این زن سارق در دستور کار قرار دارد.
این مقام انتظامی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که از سوار شدن به خودروهایی که مجوز تاکسیرانی ندارند جداً خودداری کنند و هرگونه اخبار در این راستا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

مرگ 2 جوان یاسوجی با الکل اتانول

گروه حوادث/ مصرف الکل اتانول در روزهای گذشته منجر به مرگ دو پسر جوان در یاسوج شد.
محمد طهماسبی، رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج درباره این خبر گفت: از پنج روز گذشته تاکنون ۴۸ نفر در یاسوج بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل بستری شده‌اند که دو نفر از آنها جان باختند. از این تعداد ۲ نفر نیز با وضعیت وخیم در آی سی یو تحت درمان هستند و شرایط خوبی ندارند.طهماسبی افزود: بیشتر این بیماران به علت مصرف اتانول از ناحیه کلیه دچار آسیب شده‌اند و هم‌اکنون در حال دیالیز هستند. پزشکان متخصص و کادر درمان بیمارستان‌های یاسوج تلاش خود را برای نجات جان این بیماران به کار بسته‌اند اما بیشتر بیماران متأسفانه دچار کوری، کم بینایی، مشکلات قلبی، کم‌کاری کلیوی و کبدی شده‌اند.

کشف 19 کلاشنیکف در مرز دهلران

گروه حوادث/ فرمانده مرزبانی انتظامی از کشف ۱۹ قبضه سلاح کلاشنیکف، ۸۵۷ عدد فشنگ جنگی و ۳ تیغه خشاب مربوطه توسط مرزداران هنگ مرزی دهلران خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی اشراف اطلاعاتی مرزبانان مبنی بر قصد ورود تعدادی از قاچاقچیان سلاح و مهمات به مرزهای میهن اسلامی، بلافاصله تیم‌های عملیاتی هنگ مرزی دهلران به مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کمین در منطقه مورد نظر، تعدادی قاچاقچی را که قصد ورود به مرزهای کشورمان داشتند مشاهده کردند.فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه افزود: قاچاقچیان بدون توجه به اخطارهای مرزداران با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و مرزداران پس از جست و جو در محل و بررسی کوله‌های به جامانده مربوطه از قاچاقچیان، توانستند ۱۹ قبضه سلاح کلاشنیکف، ۸۵۷ عدد فشنگ جنگی به همراه ۳ تیغه خشاب مربوطه کشف کنند.سردار گودرزی ضمن بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد با هشدار به قاچاقچیان و همه کسانی که قصد برهم زدن امنیت منطقه را دارند، اظهار کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق سلاح و مهمات به‌عنوان یکی از اولویت‌ها و اهداف مرزبانی، در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ خواهیم کرد.

دستگیری سارق 4 میلیارد تومانی خانه های بافق

گروه حوادث/سارق خانه‌های شهرستان بافق در حالی از سوی پلیس دستگیر شد که به 12 سرقت به ارزش 4 میلیارد تومان اعتراف کرد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در خصوص این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت یک منزل، شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند. کارآگاهان پلیس آگاهی بافق با اقدامات فنی و تلاش شبانه‌روزی، سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های پلیسی به 12 فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل در شهر بافق به ارزش 40 میلیارد ریال اعتراف کرد.
سردار بهدانی فرد با بیان اینکه اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.این مقام ارشد پلیس از شهروندان خواست از نگهداری طلا، پول و زیورآلات در منزل خودداری کرده و منازل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8067/11/635306/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها