اخبار


2 طلا و 4 برنز سهم رویینگ سواران از آسیا

تیم ملی روئینگ در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا به 2 طلا و 4 برنز رسید. تیم رویینگ چهارنفره سبک وزن با ترکیب زینب نوروزی، کیمیا زارعی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در دور فینال با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، تایلند و فیلیپین رقابت کرده و در پایان با زمان ۷:۳۳.۱۸۷ دقیقه ،امیرحسین محمودپور در رویینگ یک نفره سنگین وزن مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، ازبکستان، ویتنام، تایلند و چین  با زمان ۸:۱۲.۷۶۵ دقیقه ، ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در رویینگ دونفره مردان جوانان در رقابت با قایقرانان تایلند، هند، هنگ‌کنگ، ویتنام و کره با زمان ۷:۱۶.۱۵۹ دقیقه و حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در فینال رویینگ دونفره سنگین وزن مردان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، چین، اندونزی، هند و کره با زمان ۷:۱۴.۳۶۷ دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و چهار برنز برای ایران تصاحب کردند. همچنین نازنین ملایی در رویینگ یک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ازبکستان، کره، چین، قزاقستان و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان ۹:۰۱.۳۹۸ دقیقه بالاتر از پاروزن چین و با اختلاف بیش از ۱۰ ثانیه‌ اول شد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت. تیم رویینگ دو نفره سنگین وزن بانوان هم با ترکیب نازنین ملایی و مهسا جاور در رقابت با پاروزنان ویتنام، کره، اندونزی، چین و هنگ‌کنگ با زمان ۷:۵۹.۵۵۹ دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستادند و دومین طلای ایران را در این مسابقات به ارمغان آوردند.

گروه بهمن فاتح بازی بزرگ بسکتبال شد

دیدار حساس هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان بین تیم‌های گروه بهمن تهران با شهرداری گرگان به نفع نماینده تهران به پایان رسید. در مهمترین دیدار دور رفت مسابقات شاگردان فریناز طائرپور در گروه بهمن به گرگان رفتند تا با شهرداری گرگان رقابت کنند. دو تیمی که در ۶ هفته گذشته مقابل رقبای خود به برتری رسیده‌ و هر کدام ۱۲ امتیازی بودند. اما گروه بهمن به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه اول قرار داشت و گرگان هم دوم بود. شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی در گرگان در خانه این فرصت را داشتند تا از امتیاز میزبانی بهره ببرند و با رقم زدن اولین شکست گروه بهمن به صدر جدول هم صعود کنند اما در نهایت با حساب ۵۰ - ۶۹ شکست خوردند. به این ترتیب گروه بهمن با ۱۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند. در سایر دیدارها هم پالایش نفت آبادان، ذوب‌آهن، شرکت ملی گاز و تیروژ حیات کردستان صاحب برتری شدند.

4 تیم برتر لیگ کشتی فرنگی مشخص شدند

مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) به روز پایانی رسید. با برگزاری آخرین هفته دیدارهای مرحله گروهی، تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی و ضربدری مشخص شد تا مهیای برگزاری پیکارهای حساس نیمه‌نهایی برای معرفی تیم‌های صعودکننده به فینال و رده‌بندی شوند. براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدارهای ضربدری صبح جمعه پیش رو در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که تیم‌های برنده راهی فینال می‌شوند. پیکارهای فینال و رده‌بندی عصر همین روز انجام می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی از گروه الف؛ دو تیم فولاد مبارکه، سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی قم به نیمه نهایی رفتند و از گروه ب فولاد خوزستان و مقاومت البرز به عنوان تیم‌های اول و دوم، جواز شرکت در روز پایانی پیکارهای لیگ را به دست آوردند.

پیروزی تیم اورال با درخشش اسفندیار
تیم اورال با درخشش قدرتی‌زن ایرانی‌اش در هفته دهم لیگ برتر والیبال روسیه مقابل نفتیانیک به پیروزی رسید. اورال که این فصل امیرحسین اسفندیار پشت‌خط‌زن ملی‌پوش ایرانی را در ترکیبش دارد، این هفته به مصاف نفتیانیک اورنبورگ رفت و با نتیجه 3 - صفر و با امتیازات 25 - 19، 25 - 23 و 25 - 20 حریفش را شکست داد. ملی‌پوش ایرانی در این مسابقه بازیکن ثابت تیمش بود و 11 امتیاز هم گرفت. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8069/21/635547/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها