وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد

ایران 16 حمله به کشتی ها در دریای سرخ و خلیج فارس کرده است


گروه سیاسی/ بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با اشاره به توانایی هسته‌ای ایران مدعی شد اگر ایران امروز تصمیم بگیرد که اورانیوم کافی برای ساخت سلاح به دست بیاورد، ممکن است تنها در دو هفته به تولید این میزان اورانیوم با غلظت ۹۰ درصد برسد. 
او همچنین گفته است: «جامعه بین‌المللی باید اقدامی انجام دهد و با تقویت اتحادها و افزایش همکاری اطلاعاتی، پاسخ قاطع به حملات و تجاوزات ایران بدهد.» توانایی بالای هسته‌ای کشورمان در حالی است که افزایش غنی‌سازی ایران و توسعه ماشین‌های پیشرفته از زمان خروج امریکا از توافق هسته‌ای و تعلل چند ساله اروپا آغاز شده است.  با این حال برنامه هسته‌ای کشورمان همواره به صورت صلح آمیز و تحت نظارت‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داشته است.   روند برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان در حالی با قدرت ادامه دارد که حتی مقامات مختلف غربی و امریکایی نیز بارها به نداشتن هیچ نشانه‌ای برای غیرصلح آمیز بودن آن اعتراف کرده‌اند.
ایران؛ تهدیدی برای اسرائیل
بنی گانتز همچنین با بیان اینکه «ایران تهدیدی برای این رژیم است» گفته است جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته، حداقل شانزده حمله جداگانه به کشتی‌ها در خلیج فارس و دریای سرخ انجام داده است. بنی گانتز مدعی شده است: همین ماه جاری میلادی شاهد حمله به یک شناور تجاری با استفاده از پهپاد شاهد۱۳۶ بودیم که از منطقه چابهار در جنوب ایران به پرواز در آمده بود.
ادعای وی مربوط به نفتکش «پاسیفیک زیرکُن» بود که مالک اصلی آن ایدان اوفر میلیاردر صهیونیست است. 
این نفتکش که ۲۴ آبان در نزدیکی سواحل عمان با پرچم لیبریا در حال حرکت بود مورد حمله قرار گرفت و ایران دست داشتن در آن را رد کرد.  هرچند به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی و کشورهای خارج از منطقه خلیج فارس باید توجه داشته باشند که این منطقه تحمل اقدامات مخرب آنها را نداشته و گروه‌های مختلف در کشورهای اسلامی می‌توانند برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و حتی امریکا دلایل خود را داشته باشند.  همه این اظهارات در حالی مطرح شده است که ارتش رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه هشتم آذر تا روز پنجشنبه رزمایش‌ هوایی مشترک با امریکا برگزار و یکی از اهداف آن را شبیه‌سازی حملات به ایران معرفی کرده است. 
امریکا پس از شکست پروژه فشار حداکثری و گسترش تحریم‌ها و سپس سناریوی حمایت حداکثری از اغتشاش و ناامنی در ایران تلاش دارد با همکاری رژیم صهیونیستی ادعای حمله نظامی را به عنوان حربه‌ای برای امتیازگیری و تحمیل خواسته‌های فرابرجامی خود استفاده کند.  اقدامی که بیشتر نشان دهنده مانور و رزمایش ناتوانی دشمنان ایران در 
باج گیری از ایران به حساب می‌آید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8069/2/635582/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها