خبر در خبر


مهر- علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن هشدار نسبت به عواقب مزایده ۵هزار محدوده معدنی در کشور گفت: فعالیت‌های معدنی به منزله تیر خلاص به حیات‌وحش کشور است.

ایسنا-حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از احتمال انتقال دو یوز ماده پیدا شده در توران به تهران خبر داد. او همچنین گفت: توله‌ها هنوز به شیرخشک عادت نکرده‌اند و کمی سخت شیر می‌خورند اما به‌صورت کلی می‌توان گفت شرایط خوب و قابل قبولی دارند.

تسنیم-غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست نیز گفت نشانی از مرگ مادر توله‌های زنده‌گیری شده توسط یک چوپان نیافته‌اند. او احتمال داد: ممکن است این یوز ماده، توله‌های بیشتری داشته باشد و در هنگام جابه‌جایی نوبتی توله‌ها این 2 توله را جا گذاشته باشد یا ممکن است در فاصله‌ای که می‌خواسته توله‌ها را جا‌به‌جا کند، چوپان توله‌ها را برداشته باشد.

ایسنا- غلام‌عباس ترکی، معاون قضایی دادستان کل در حقوق عامه و پیشگیری از جرم از قوانین حفاظت از خاک گفت: دادستان‌ها و قاضیان در سراسر کشور باید نسبت به اجرای این قانون توجه دقیق و جدی داشته باشند.

ایسنا- ایرج حشمتی، سرپرست معاونت محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تولید محصولات سالم نیازمند بهره‌برداری از منابع خاک سالم همراه با مدیریت درست است، گفت: بیشترین سهم آلودگی خاک‌ در استان‌های نفت‌خیز مربوط به ترکیبات نفتی و در سایر استان‌ها مربوط به پسماند و پساب است.

ایسنا- سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران را متولی رسیدگی به موضوع ابر متانی جنوب تهران دانست و اظهار کرد: تکنولوژی مورد نیاز برای استحصال گاز متان مراکز پسماند فرایند پیچیده‌ای نیست و چنانچه دستگاه متولی با شرکت‌های دانش‌بنیان وارد بحث شود، می‌تواند نیازهای خود را بر‌طرف کند.
​​​​​​​
ایسنا- هانی خادم، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اندیمشک گفت: به سبب آسیب‌های طبیعی و انسانی و نیز تغییرات جوی پل ثبت ملی شده «بالارود» اندیمشک در معرض تخریب است و دیگر قابلیت مرمت ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8071/17/635817/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها