اخبار


دستگیری قاتل پسر 17 ساله در  بیشه زار

گروه حوادث/ قاتل مسلح که به خاطر کینه قدیمی پسر نوجوانی را به قتل رسانده و در بیشه زارهای اطراف حمیدیه مخفی شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
سرهنگ «کاظم نیسی» فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه اظهار داشت: در پی اعلام خبر وقوع یک درگیری منجر به قتل با سلاح کلاش، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان حمیدیه برای بررسی موضوع، کنترل اوضاع و برقراری نظم در محل حاضر شدند. با حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد فردی با اسلحه کلاش نوجوانی 17 ساله را به‌ قتل رسانده و از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان حمیدیه با اشراف اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت قاتل را که در جنگل و بیشه‌زار مخفی شده بود شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.وی با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب و سه فشنگ کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.سرهنگ نیسی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

قتل در فسا؛ دستگیری در خوزستان

گروه حوادث/ مرد خشمگین که با اسلحه شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد.
سرهنگ «محمدهاشم قسام» فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستاهای شهرستان فسا، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی 44 ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان 53 ساله خود درگیر شده و وی را با اسلحه شکاری مجروح کرده و از محل متواری شده است.این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعات نخستین، اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کردند. در بررسی‌های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی‌های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط مأموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8071/19/635828/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها