اخبار


عربستان میزبان جام‌ملت‌های 2027 می‌شود

فدراسیون فوتبال هند، دیروز با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی از رقابت برای میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۷ کنار کشید. به این ترتیب، عربستان تنها نامزد میزبانی مسابقات است و فقط باید منتظر اعلام رسمی این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. فدراسیون فوتبال هند درباره علت اقدام خود نوشته که میزبانی مسابقات بزرگی مثل جام ملت‌های آسیا با اولویت‌های استراتژیک این فدراسیون همخوانی ندارد. گفتنی است جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ هم قرار بود در چین برگزار شود ولی این کشور انصراف داد تا میزبانی به قطر برسد.

برگزاری دربی بدون تماشاگر

در روزهای گذشته باشگاه استقلال تلاش کرد دربی 99 که 29 آذر برگزار می‌شود، با حضور تماشاگران انجام شود و در این راستا علی فتح‌الله‌زاده به فدراسیون فوتبال نامه زد. البته فدراسیون فوتبال خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرد که تصمیم گیرنده در مورد برگزاری بازی با حضور تماشاگر شورای تأمین است و فعلاً شورای تأمین نامه‌ای مبنی بر لغو تصمیم قبلی، به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است و تا آن زمان بازی‌های لیگ برتر و دسته اول بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. استقلال از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر در استادیوم آزادی میزبان پرسپولیس است.

محرومیت ۴ ماهه بازیکن سابق پرسپولیس

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، رأی خود را درباره بازیکن سابق پرسپولیس اعلام کرد. با توجه به شکایت این باشگاه از سعید حسین پور، این بازیکن به محرومیت از شرکت در بازی‌های رسمی اعم از باشگاهی و ملی به مدت 4 ماه و به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت غرامت در حق خواهان محکوم شد. همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت هزینه دادرسی در مرحله نخستین به میزان 98 میلیون و 100 هزار ریال محکوم شد. کمیته تعیین وضعیت همچنین نسبت به درخواست حسین پور علیه پرسپولیس و کارگزار بازیکن به جهت نامعلوم بودن خواندگان قرار رد صادر کرد. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8071/20/635833/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها