برد انگلیس تحت تأثیر یک اتفاق تلخ


رحیم استرلینگ به دلیل سرقت مسلحانه از منزلش، اردوی انگلیس در قطر را ترک کرد و به خانه برگشت. قبل از بازی با سنگال در مرحله یک‌هشتم نهایی، خبر خروج استرلینگ از قطر همه‌جا پخش شد. اندکی بعد مشخص شد که استرلینگ به دلیل سرقت مسلحانه از خانه‌اش بلافاصله قطر را ترک کرد و به انگلیس برگشت تا در کنار خانواده‌اش باشد. 
نامزد 27 ساله رحیم استرلینگ، پیج میلیان و دو فرزندشان در خانه بودند که سارقین حمله کردند و ساعت‌هایی به ارزش 300 هزار پوند را به سرقت بردند. گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از بازی با سنگال گفت: «او درگیر مسأله خانوادگی شده است. امروز صبح کمی با او صحبت کردم اما باید این کار را به دیگران می‌سپردم که در موردش با او حرف بزنند. او به انگلیس خواهد رفت تا مسأله را حل کند.» حمله به خانه استرلینگ شنبه شب رخ داد. احتمالاً باند سرقت تصور می‌کردند که نامزد استرلینگ و دو پسر 5 و 3 ساله آنها هنوز در قطر هستند. یکی از آشنایان خانوادگی او به رسانه‌ها گفت: «این سرقت برای کل خانواده وحشتناک و آسیب‌زننده بوده است. وقتی رحیم این خبر را شنید بشدت ترسید و نگران سلامت خانواده‌اش شد. اینکه تو از خانه دور باشی و نامزد و بچه‌ها در خانه باشند و دزدها حمله کنند فراتر از حد تصور و وحشتناک است. به نظر می‌رسد که ساعت‌های گران‌قیمتی از خانه دزدیده شدند، پلیس هم چند ساعت در آنجا حضور داشت.» 
هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس پس از پیروزی 3-0 این تیم مقابل سنگال با رسانه‌ها صحبت کرد: «ما به فکر او و خانواده‌اش هستیم. این موضوع خصوصی است اما دیدن اینکه یکی از هم‌تیمی‌ها و دوستانت با چنین مشکلی مواجه شده اصلاً آسان نیست. مطمئنم که رحیم با مربی صحبت می‌کند و بهترین تصمیم را برای خودش و خانواده‌اش خواهد گرفت. این مهم‌ترین چیز است. ما برایش بهترین آرزوها را داریم و امیدواریم که هرچه زودتر او را ببینیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8071/21/635849/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها