اخبار


پیشنهاد کتابخوانی وزیر فرهنگ در فضای مجازی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن پیشنهاد خرید کتاب از سامانه «کتاب دات آی آر»، کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» را نیز برای مطالعه به مخاطبان معرفی کرد. محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین نوشته  خود در فضای مجازی  آورده: «ستاره‌ها چیدنی نیستند کتابی است که در روز افتتاح سامانه خرید از کتابفروشی‌ها خریده بودم و بلافاصله از مبدأ که یک کتابفروشی در زاهدان است برایم ارسال شده بود. ایده کتاب بر اساس یک خاطره واقعی از امام جمعه وقت نیویورک (حجت‌الاسلام آقاتهرانی) است و به صورت یک داستان جذاب نگاه اسلام و غرب به موضوع زن را روایت می‌کند. هم خواندن این کتاب را توصیه می‌کنم هم خرید و هدیه کتاب از سامانه کتاب دات آی آر.» /سایت وزارت ارشاد


 تخفیف 30 درصدی کتاب‌های انتشارات فارابی 
به مناسبت روز دانشجو

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو تمامی کتاب‌های بنیاد سینمایی فارابی از 16 آذر ماه به مدت یک هفته با تخفیف ۳۰ درصدی به مخاطبان عرضه می‌شود. براساس این خبر، جلد اول و دوم کتاب «نما به نما»، «اصول اساسی کارگردانی سینما»، «چگونه مشکلات فیلمنامه‌مان را حل کنیم؟»، جلد اول و دوم «روایت در فیلم داستانی»، «فرهنگ فیلمنامه»، «فیلمنامه‌نویسی پیشرفته» و «چگونگی درک فیلم» عناوین ۹ کتاب مرجع سینمایی هستند که توسط انتشارات بنیاد سینمایی فارابی تجدید چاپ شده‌اند./سایت وزارت ارشاد


برگزاری نشست خبری پنجمین جایزه 
پژوهش سال سینمای ایران

نشست خبری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران روز گذشته  ۱۴ آذرماه در وزارت ارشاد برگزار شد. در این نشست امیررضا مافی دبیر این رویداد، مینو خانی عضو هیأت داوری و قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی حضور داشتند. 
قادر آشنا دراین نشست گفت: سازمان سینمایی وظیفه خود می‌داند تا آثار پژوهش سینمایی را ببیند و آن را ارج نهد ما امسال برای توجه به امر پژوهش ابتدا فراخوانی دادیم و از همه پژوهشگاه‌ها، اساتید و... خواستیم که اولویت پژوهشی خود را بگویند. 
از همین رو نزدیک دویست و اندی اولویت را اعلام کردند و در نهایت ۳۶ طرح نهایی آمد که ۸ طرح را مصوب کردیم  و تلاش بر این است تا پایان سال تمام پژوهش‌هایی که در این چند سال در ارشاد انجام گرفته است در سایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی بارگذاری کنیم تا بقیه بهره ببرند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8071/23/635859/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها