حوادث جهان


رانش زمین یک اتوبوس را دفن کرد
رانش زمین در کلمبیا منجر به دفن اتوبوس زیر گل و لای و مرگ دست‌کم 34 نفر شد.
به گزارش خبرگزاری «رویترز» آژانس دولتی بلایای طبیعی کلمبیا اعلام کرد، بر اثر رانش زمین یک اتوبوس در شمال غربی کلمبیا دفن شد و دست‌کم 34 نفر جان باختند. این حادثه روز یکشنبه به وقوع پیوست.
این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اتوبوس در جاده بین روستاهای «پوبلو ریکو» و «سانتا سیسیلیا» در استان «ریسارالدا» حدود 230 کیلومتری (140 مایلی) شمال غربی بوگوتا پایتخت کلمبیا در حال گذر بود که رانش زمین ناشی از باران رخ داد.امدادگران پس از حفاری در گل و لای برای نجات بازماندگان 9 نفر را نجات دادند. «ویکتور تامایو» فرماندار «ریسارالدا» گفت، یکی از آنها دختری 7 ساله بود که به مادر فوت‌شده‌اش چسبیده بود.
«گوستاوو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در پیامی توئیتری این حادثه را یک تراژدی توصیف کرد. وی با قول حمایت دولت از خانواده قربانیان این حادثه با آنها ابراز همدردی کرد.به گفته آژانس ملی مدیریت خطرات و بلایا 8 نفر از قربانیان خردسال بودند.رانش زمین در کلمبیا به دلیل کوهستانی بودن، باران‌های شدید و مکرر و ساخت‌وساز غیررسمی خانه‌ها رایج است.
قتل دختر آلمانی در راه مدرسه
حمله مرد شرور به دو دختر آلمانی که در مسیر مدرسه بودند، منجر به قتل یکی از آنها شد.به گزارش خبرگزاری «تی آر تی»، گزارش‌ها حاکی از آن است که دو دختر در شهر «ایلر کِرچ بِرگ» در نزدیکی «آگسبورگ» آلمان در حال رفتن به مدرسه بودند که با چاقو مورد حمله قرار گرفتند.پلیس محلی اعلام کرد، یکی از دختران در بیمارستان جان باخت و دیگری تحت درمان است.
پلیس گزارش داد که ضارب وارد خانه‌ای در نزدیکی محل جنایت شده و در عملیاتی سه نفر بازداشت شدند. دلیل این حمله هنوز اعلام نشده است.شهردار «مارکوس هاوسلر» اظهار داشت، از این اقدام وحشتناک شوکه شده است و گفت، به خانواده این دو دختر کمک خواهند کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8072/19/635954/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها