اخبار


سرمربی برزیلی هدایت صنعت نفت را برعهده گرفت

ادسون آرا اوجو تاوارس، سرمربی برزیلی قراردادش را به صورت رسمی با تیم صنعت نفت آبادان منعقد کرد‌. تاوارس برزیلی در رده ملی سابقه هدایت تیم‌های ملی شیلی، اردن، ویتنام و هائیتی را دارد. تیم یوکوهاما ژاپن، واسکود‌وگاما برزیل، الهلال عربستان، سپاهان اصفهان، پرسژیا اندونزی، پورتوگیزا اندونزی، چوچین لیفان و شنزن چین، القادسیه کویت از جمله تیم‌های تحت هدایت تاوارس بوده است. این مربی برزیلی با تیم الهلال عربستان به قهرمانی در آسیا دست یافت و با تیم چوچین لیفان چین نیز ۲ سال پیاپی مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد. گفتنی است، رافائل تولدو به عنوان دستیار تاوارس در تیم صنعت نفت آبادان حضور خواهد داشت.

برادر علی پروین درگذشت

مجید پروین، مربی اسبق تیم‌های پایه پرسپولیس پس از سپری کردن یک دوره بیماری دیروز دار فانی را وداع گفت. برادر کوچک‌تر علی پروین در سال‌هایی که در تیم‌های پایه پرسپولیس حضور داشت، چهره‌های مطرحی را به فوتبال کشور معرفی کرد. مراسم خاکسپاری آن مرحوم امروز برگزار می‌شود و مراسم ترحیم متعاقباً اعلام خواهد شد. روزنامه ایران این ضایعه تلخ را به خانواده علی پروین و پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

بیرانوند با ماسک مخصوص تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، دیروز تمرینات خود را با حضور ملی‌پوشان در هوای سرد ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. چهار ملی‌پوش پرسپولیس بعد از استراحتی که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته بود، به تمرینات بازگشتند و پیش از شروع تمرین، دقایقی با اعضای تیم و کادر فنی درباره مسابقات جام جهانی به صحبت پرداخته و با یکدیگر خوش ‌و ‌بش کردند.  در این تمرین، علیرضا بیرانوند هم با ماسک مخصوص تمرین کرد. میلاد سرلک تنها غایب تمرینات پرسپولیس است که دیروز هم زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. پرسپولیس آماده می‌شود تا روز سه‌شنبه 29 آذرماه و با آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، در دربی پایتخت به میدان برود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8072/20/635961/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها