رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از حضور مردم خراسان جنوبی در استقبال از دولت عنوان کرد

صداقت با مردم مهم‌ترین عامل اعتماد سازی


گروه سیاسی/ آیت‌الله رئیسی از حضور بانشاط و صمیمی مردم خراسان جنوبی در استقبال از دولت قدردانی کرد و آن را از جلوه‌های باشکوه نمایش همبستگی و پیوند قشرهای مختلف نسبت به انقلاب و نظام اسلامی دانست. اشاره رئیس جمهور، به استقبال گسترده و اجتماع باشکوه مردم دو شهر بیرجند و نهبندان در این استان است.
این استقبال بویژه از آن‌رو اهمیت دارد که پس از اغتشاشات اخیر، رسانه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب، سعی در القای بروز شکاف میان دولت و ملت داشته‌اند، اما سفر استانی به خراسان جنوبی، به عنوان نخستین مقصد از دور دوم این سفرها، خط بطلانی بر این ادعای جعلی سیاسی و فضاسازی کاذب رسانه‌ای بود. ضمن اینکه افتتاح‌های مهم صنعتی و اقتصادی رئیس جمهور در این سفر، نشانی از پویایی کشور و تلاش‌های توقف‌ناپذیر دولت در استمرار مسیر پیشرفت کشور بود.
تشکر آیت‌الله رئیسی از حضور انقلابی مردم
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله رئیسی روز گذشته در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت، با اشاره به سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی، حضور با نشاط و صمیمی مردم در استقبال از دولت خود را از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی و پیوند قشرهای مختلف به انقلاب و نظام اسلامی دانست و با تشکر از حضور انقلابی مردم بر اجرای سریع و کامل مصوبات این سفرها تأکید کرد.رئیس جمهور، در ادامه اظهارات خود که می‌توان آن را پاسخی به رفتار مردم این استان و دیگر نقاط کشور برشمرد، صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتمادسازی در جامعه برشمرد و گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و به کارگیری سازکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکارعمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.
آیت‌الله رئیسی از دولتمردان خواست در دفاع از حقوق مردم و مقابله با سودجویی‌ها و سودجویان تمام قد در میدان باشند و اگر در مواردی انجام این وظیفه امکان‌پذیر نبود دلایل آن را برای مردم و مراجع ذیصلاح تشریح کنند.
پرونده عوامل ناآرامی زیر ذره‌بین قانون
سران قوا در نشست عصر دیروز خود تأکید کردند که رسیدگی به پرونده‌های عوامل ناآرامی‌ها و اغتشاشگران مبتنی بر موازین قانونی و شرعی صورت گیرد. به گزارش ایرنا، در نشست هفتگی سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه که روز گذشته  در دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مقرر شد برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در زمان مورد توافق سران تقدیم مجلس شورای اسلامی شود. آیت‌الله رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای همچنین خواستار تلاش بی‌وقفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران امور در قوای سه‌گانه برای جلب رضایت مردم و اعتمادسازی عمومی شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8081/1/637189/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها