نمی‌توانیم ترکیب تیم را مخفی نگه داریم

گل‌محمدی: لوکادیا پیگیر دربی بود اما نمی‌دانم چرا رفت


 گروه ورزشی/یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال گفت: «بازی مهمی را در پیش داریم. دربی حساسیت‌های خودش را دارد و می‌دانیم مردم چقدر روی این بازی حساس و پیگیر هستند. قطعاً با آمادگی کامل و تمام‌قوا وارد میدان خواهیم شد. با رقیبی دیرینه بازی داریم که شخصاً احترام زیادی برای آن قائلم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. هر چند در این مدت اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. چیزی که برای ما مهم است، گرفتن 3 امتیاز است. هر تیمی تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم تا هوادارانی که از تلویزیون بازی را می‌بینند، لذت ببرند.»
سرمربی پرسپولیس به رفتن ناگهانی لوکادیا و شایعه بی‌انگیزگی این بازیکن در تمرینات، چنین واکنشی داشت: «اتفاقاً در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر دربی. فیلم یکی از دربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای دربی تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. هنوز خودم هنگ کرده‌ام که دلیل این کار و تصمیمش چه بوده. خودم نمی‌توانم خبری درباره این موضوع بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهم فراموش کردن این مسأله است و باید به بازیکنان روحیه بدهم تا با جان و دل بازی کنند. قطعاً بازیکنان جایگزین با تمام وجود برابر استقلال بازی خواهند کرد.»
گل‌محمدی راجع به عدم حضور تماشاگران در دربی به بهانه آلودگی هوا چنین نظر داد: «فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر را دیدید که جام جهانی را بدون کوچک‌ترین مشکل برگزار کرد و دارای استادیوم‌های پیشرفته بود؟ نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم، ولی اگر با کشورهایی مثل چین، ژاپن، کره جنوبی و... مقایسه کنیم از نظر ساختاری عقب هستیم. ما بزرگ‌ترین دربی را داریم که یکی از 10 دربی بزرگ دنیاست، ولی چند روز قبل نمی‌دانستیم بازی برگزار می‌شود یا تماشاگران هستند یا نه. کل ساختار فوتبال ما همین است و نمی‌توان انتظار بیشتری داشت. هنوز لنگ زمین تمرین هستیم و تیم ملی به همراه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی که برای 50 سال پیش است، بازی می‌کنند. هیچ امکاناتی وجود ندارد و این چیزها در فوتبال ما عادی است.»
او درباره شایعه درخواست شیخ دیاباته برای ترک ایران اظهار داشت: «خیر، بحث مصدومیت است و به دربی هم نمی‌رسد. او حداقل دو سه هفته دیگر کار دارد.»سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سؤال که نگران نیست ترکیب تیمش صبح بازی به بیرون درز پیدا کند، گفت: «آنقدر خبرنگاران و رسانه‌ها به همراه فضای مجازی زیاد شده‌اند که واقعاً نمی‌توانم کاری کنم ترکیب بیرون نیاید و بالاخره از یک جایی به بیرون درز می‌کند. حساسیتی روی این موضوع ندارم ولی تا جایی که بتوانیم نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد. کار سخت است، ولی خودم را درگیر نمی‌کنم. ترکیب‌ها خیلی قابل پیش‌بینی است و فردا با تیمی بازی داریم که شاید 95 درصد ترکیب آنها را با توجه به بازی‌های گذشته داریم. بالاخره ما هم اطلاعات رقیب‌مان را می‌گیریم و شاید یک بازیکن را ندانیم. کسی نمی‌تواند ترکیب تیمش را در این شرایط مخفی نگه دارد.»گل‌محمدی درباره اینکه نبود لوکادیا و دیاباته کار او را در خط حمله سخت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: هر دو بازیکنان اختصاصی در آن پست بودند و عملکرد خوبی هم داشتند. نبود آنها روی عملکرد ما بی‌تأثیر نیست، ولی امیدوارم با دوندگی و تمرکز بیشتر جای خالی آنها را پر کنیم. فورواردهای دیـــگر هم آمـــــاده هستند.



یحیی فعالیتی در توئیتر ندارد

یکی از موضوعاتی که در چند وقت اخیر درباره یحیی گل‌محمدی مطرح شده، فعالیت او در توئیتر منسوب به اوست که گاهی حرف‌های بعضاً تندی را هم در آن مطرح می‌کند اما سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با استقلال و در پاسخ به این سؤال که آیا اکانتی در توئیتر دارد یا نه، عنوان کرد: «تا حالا وارد توئیتر نشده‌ام و این اکانتی که به اسم من جعل شده، فیک است و اینکه تیک آبی گرفته است، عجیب است و باید از ایلان ماسک سؤال بپرسید! هیچ فعالیتی در توئیتر ندارم و حتی پیج اینستاگرام من بسته است. تعجب می‌کنم چطور این اکانت توئیتری تیک آبی گرفته است!»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8083/20/637507/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها